Ja kan nog veel smeriger, wel is een blaster + berijder gezien die door de bagger voortgesleept werd door
een Grizzly die met volle wielspin achter reed?
Zijn alleen geen foto's...
Ja kan nog veel smeriger, wel is een blaster + berijder gezien die door de bagger voortgesleept werd door
een Grizzly die met volle wielspin achter reed?
Zijn alleen geen foto's...
Zoiets ?
Tis wel een yfz450
Dat idee ja!!! Voordeel van water alleen is dat het meeste er weer af spoelt
vering instellen is niet nodig, een raptor kan er wel tegen
en ik denk dat je niet lang met deze modder blijft rondrijden en je merkt het vanzelf als je op het eind van de vering zit!
Dat valt wel mee hoor, zoveel extra gewicht is die modder nu ook niet.
Bijvoorbeeld: Men broer rijdt ook men raptor, ik weeg maar 60kg terwijl hij er 110 weegt, dus dat is 50kg extra gewicht. Natuurlijk veert de quad wel dieper in bij hem, maar dat geeft geen enkel probleem.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Hangt er natuurlijk vanaf waar je naar op zoek bent. Optimale prestaties krijg je alleen door perfecte vering en dus zullen de kilo's wel uitmaken (zeker een verschil van 50kg). Persoonlijk kom ik alleen aan mijn settings als het parcours erg verschilt (bv. het verschil tussen een zand- of harde baan)
Een zondagmiddag met mijn KODIAK 400 achter een Raptor 350 aan dus de blubber en het water maar eens opgezocht.
Dat was dus smerig en spoelen te gelijk en een leuke middag.
Hier zijn dan wat filmpjes.