19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
stefvv
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door stefvv »

Hey iedereen,

ik wens bij deze iedere betrokkene veel moed en sterkte toe in deze zaak, als ik dit allemaal lees begint er opnieuw een filmke te spelen in gedachte wat wij hebben meegemaakt een jaar of twee terug, ook in de gemeente lummen.Wij zijn er zelfs bedreigd geweest door een boswachter met pistool, zelfs dat werd niet vermeld in het dossier onder mom van als we dat lieten noteren we onze quads nog langer kwijt waren.
Volgens mij hebben ook jullie geen recht op advokaat van de rechtsbijstand omdat jullie aangehouden zijn op natuurdomein, en hierin de verzekering zich normaal terug trekt en enkel rechtsbijstand geeft op openbare weg, althans in ons geval.
De kosten zijn voor een stuk te drukken door allemaal éénzelfde advokaat te nemen, ons heeft dat als ik me niet vergis tss 4-500€ gekost voor één advokaat. Voor de rest als er een rechtspraak komt en jullie een voorwaardelijke straf van boete krijgen, komt dit nog eens op een +/-400 €, daarin zitten gerechtskosten plus storting naar één of ander goed doel, eens ze je dan nog eens pakken binnen de twee jaar loopt je boete eens zo fel door natuurlijk.De dienstdoende rechter van die dag was ook niet mild voor ons, voor hem was het zeer duidelijk, van de asfalt weg afwijken is gewoonweg in fout, en meer hadden wij niet te zeggen.
Voor de quads zelf die op een zaterdag in beslag genomen zijn geweest, hadden wij op vrijdag al terug, dit omdat we er zoveel mensen hadden achter gezet die hoger geplaatst waren, dus als je politiekers, hoger geplaatse politiemensen, en noem maar op kent, laat deze zoveel mogelijk het parket van hasselt bestoken met telefoons, hoe meer hoe liever, die worden daar zot op den duur.
Ik plaats nog maar es een link van ons voorval in den tijd, daaraan zie jedat dit een soortgelijke situatie is.

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... me#p240024" onclick="window.open(this.href);return false;
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Hey mannen,
Dringende oproep om vanaf nu alles ivm de gebeurtenissen of-forum te regelen onderling,en dit om onnodige en zinloze uitspraken te vermijden van buitenstaanders.
Greetz
Kwatter
Er wordt al genoeg over ons uitgesmeerd in onze naam door mensen die het beter denken te weten dan wijzelf.
DRINGEND
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

zeker wat je zegt!

ook van wat de pers zegt!
heeel vaak is dat opgeblazen spel om het "leuk" leesbaar te maken... maar ondertussen worden de quad's alleen maar zwarter in beeld gezet! :braak:

zeer mooi gedaan!
dat de quad's een beter beeld krijgen! :buig:
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
nicknamebelgium
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nicknamebelgium »

goed gedaan johan!
proficiat!
2010 raptor 700
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Heel goed gedaan man! Alleen spijtig dat ze geen beelden van Uw laptop (op de achtergrond)hebben gebruikt, dan konden de kijkers het zien met hun eigen ogen dat er niks van agressie is geweest!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Indrukwekkend verhaal.
Ik hoor graag hoe het verder gaat. Dus houd ons aub op de hoogte :) hier kan iedereen wat van leren.
Ik lees het wel, groeten Koen
YAMAHA BREEZE 125cc
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door cyclonedriver »

Schildpad schreef:Nen hoop verzuurde kankeraars daar, en sommige zo dom, meer fijn stof dan 10 vrachtwagens waar halen ze het.
Wij vallen gewoon op en iedereen die er in dit kutland een beetje bovenuitsteekt moet terug met alle andere koeien in de rij lopen :x
fijn stof word door diesels uitgestoten, niet door benzinemotoren, wa kalf is da zeg. Da's gewoon om de mensen op te jutten.
eddy1
Quadrider
Quadrider

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

k'heb de uitzending via hun site bekeken. Dienen boswachter : je ziet toch duidelijk dat da hier genen openbare weg is ??? Dan moet hij ne keer naar het kluisbos komen kijken, daar loopt ook nen "aarden" weg door die wel degelijk openbare weg is. En hier staan borden (aan de andere wegen) die duidelijk aangeven waar je mag rijden en waar niet. Héél duidelijk dus.
nicknamebelgium
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nicknamebelgium »

indien de wettelijke borden er zouden staan, zou heel die ellende vermeden worden :verymad:
da's al wat we vragen :x
geen enkele onder ons, die er nog maar aan denkt om in natuurgebied te gaan rijden
Laatst gewijzigd door nicknamebelgium op di 20 okt, 2009 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 raptor 700
eddy1
Quadrider
Quadrider

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
DirtDevil
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door DirtDevil »

Spijtig voorval, echt belachelijk al die media die ons zwart maken :x. hopelijk krijgt iedereen zijn beestje terug zonder al te veel problemen of kosten.

Laat jullie niet doen!! GO M.A.G!
Q-man
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Q-man »

Volgens de boswachter zie je duidelijk dat dit geen openbare weg is, wel dan werkt dat ook in de andere richting...
Er zijn ook onverharde wegen die er wel uitzien als openbaar, maar het niet zijn.

De wegen staan vol verkeersborden en als het dan nodig is, zetten ze geen bord. Ze hebben zelfs borden om aan te duiden dat 'de weg in slechte staat' is, zodat bij ongevallen het hun verantwoordelijkheid niet is.
Bovendien is een verkeersbord geldig tot een ander bord dit vervangt...
Een openbare weg die ineens midden in het bos 'stopt' zonder dat dit aangegeven staat, hoe vinden ze het uit...
Dus mogen wij op de autostrade tussen 2 borden van 120 per uur zo hard rijden als we willen, als we maar 120 rijden aan het bord.
En dan die 'valse verklaringen' van racen en agressie...
De mensen van het groen zijn duidelijk geïnspireerd door Machiavelli blijkbaar.
Ik ben er van overtuigd dat als er een verbodsbord had gestaan, dat er geen problemen zouden geweest zijn in het verleden en dan was dit zeker en vast voorkomen.

Nog een reactie op stefvv:
ik moet binnen 2 weken voor de rechter verschijnen voor ongeveer hetzelfde feit...
Bij mij was er geen probleem met rechtsbijstand, ik mocht direct een advocaat aanduiden.

q-man
'Q-man', de man van wie men zegt dat hij onevenaarbare quadkwaliteiten bezit
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Zeer goed gedaan JBX.

En er bestaan wel degelijk wegen in het bos die openbaar zijn. En als je dat bord ziet, gaat elke mens er van uit dat het openbaar goed is.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
->Wesley<-
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ->Wesley<- »

idd heel goed van jbx om deze actie te ondernemen :applaus: , alles kan ons helpe om hier samen uit te komen

greetz
Plaats reactie