Vandaag langs motoport geweest en ja hoor verkeerde bestelling zegt tie goze , morgen bel ik iemand anders van hun en anders rij ik hopelijk maandag of woensdag effen naar van der ham want ik zie het niet meer zitten zo
Maar ik blijf Kalm
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Vandaag langs motoport geweest en ja hoor verkeerde bestelling zegt tie goze , morgen bel ik iemand anders van hun en anders rij ik hopelijk maandag of woensdag effen naar van der ham want ik zie het niet meer zitten zo
Maar ik blijf Kalm
Ik had meteen alles mee terug genomen en ik was geweest
See You
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
Zakie schreef:Vandaag langs motoport geweest en ja hoor verkeerde bestelling zegt tie goze , morgen bel ik iemand anders van hun en anders rij ik hopelijk maandag of woensdag effen naar van der ham want ik zie het niet meer zitten zo
Maar ik blijf Kalm
niet naar van der ham maar naar willem van der leeden dat is de monteur waar jelle het over had
die zit in meerkerk en is op maandag dicht
willen is zaterdag open maar bel hem eerst ff of hij een vlottersetje op voorraad heeft en dan 2x he dubbele carbs
doe hem maar de groeten van me
5LP-14107-20-00 NEEDLE VALVE SET denk dat je deze moet hebben die sluit de toevoer af als je vlotter omhoog komt
Merci allebij , morgen moet ik helaas werken maar zal meschien woensdag dan worden omdat hij maandag niet open is en ik dinsdag wat te doen heb tot die tijd , ga ik lekker me quadje spuiten
jep schreef:willen is zaterdag open maar bel hem eerst ff of hij een vlottersetje op voorraad heeft en dan 2x he dubbele carbs
doe hem maar de groeten van me
5LP-14107-20-00 NEEDLE VALVE SET denk dat je deze moet hebben die sluit de toevoer af als je vlotter omhoog komt
Tis alleen me linker carb niet me rechter .
Heb eindelijk effe gereden , carb lekt nu alleen paar druppels als hij te lang open staat . Demper mooi zwart en bumpertje erop alleen nog draaigas maar ben weg naar camping voor 1 dagje , Kevin als je dit leest rij ik morgen effen langs bananen strandje hopelijk zie ik je daar Morgen foto's