Vandaag nog kleine aanpassingen gedaan in aanloop van de w-lies rit.
Eerst heb ik andere lampen gestoken. Super White 35/35w = 60/60w. Het geeft toch een groter verschil dan ik dacht, heb er alleen 's nachts nog niet met gereden
Links op de foto is de oude lamp en rechts de nieuwe, geen duidelijk verschil merkbaar.
Maar als je op de quad zit zie je het duidelijk. Links op foto het nieuwe, rechts het oude.
En dan nog een nieuwe bodemplaat gekocht, de zelfgemaakte rammelde te hard. Ben voor de AXP PHD gegaan. Degelijk materiaal, alleen spijtig dat ze standaard niet met nerfbars past (de mijne toch niet). Daarom maar een kleine aanpassing gedaan. Wel spijtig dat net het mooiste stuk eraf moest.
Het verschil.
Het probleem.
En de oplossing.
Geplaatst.
Laatst gewijzigd door Lazii op vr 14 okt, 2011 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
De lampen zijn nu wit en de leds lichtblauw. Voorheen waren de lampen oranje van kleur, dus het licht al dichter bijeen.
Heb hem juist nog gekuist en toen ik eens wou zien naar de kleur van de lichten hoorde ik het relais constant tikken. Misschien wat water in ofzo, wel werken de pinkers nog zoals het moet. Weer wat extra werk
Netjes. jammer van die bodum plaat. CRD heeft dat ook , maar heb goldspeed nerfbars dat past niet zo goed bij elkaar. na beetje aanpassen is dat wel weer gefixst
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
heb een vraagje over de barkers die je hebt, raken die uw ketting?
heb al veel gelezen over dubbele uitlaten die de ketting durven raken als je verlaging hebt.
ben van plan om een dubbele uitlaat te halen het zijn ofterwel de barkers of de doma's.
maar weet het nog niet goed... van de doma's heb ik alleen nog maar goed over gelezen dat deze goede uitlaten zijn voor verlagingsveren. En over de Barkers dat deze wel een goede vermogen winst geven...
Bij mij raakt hij geen ketting. Zolang je uw quad niet te laag legt is dat bij alle uitlaten geen probleem denk ik. Wel komt hij kort bij een kabel, maar er zijn er met andere duals die dat ook hebben. Blijkt redelijk normaal te zijn.
Ik heb enkel een verbrede wielhub, geen spoorverbreders. Petoe die heeft dat wel dacht ik en heeft er voor zover ik weet geen problemen mee. Anders steek je 2 spoorverbreders aan elke kant, is hetzelfde als verbrede hub en 1 spoorverbreder.
Gewoon niet te wild mee doen en dan blijft alles heel