734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
Ik peuter graag in me neus, vind soms nog een paar onderdelen in de gaten.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
ik heb vandaag eens zitten zoeken achter actuators en technische info nu las ik dit
dat ze gestuurt worden door een linak controlebox en die zijn zo ontworpen dat ze de moterpolen van de actuator kortsluiten wanneer de actuator niet in gebruik is. Deze oplossing geeft de actuator een grotere zelfremmendheid. indien de actuator niet is aangesloten op een linak controlebox, dan moeten de poolklemmen van de moter worden kortgesloten om de zelfremmendheid te verkrijgen
ik weet niet hoe jij deze aangesloten had maar wil dus zeggen dat je de kabels spanningsloos moet samen verbinden zodat hij niet zou zakken
misschiens eens de moeite om te proberen
dat ze gestuurt worden door een linak controlebox en die zijn zo ontworpen dat ze de moterpolen van de actuator kortsluiten wanneer de actuator niet in gebruik is. Deze oplossing geeft de actuator een grotere zelfremmendheid. indien de actuator niet is aangesloten op een linak controlebox, dan moeten de poolklemmen van de moter worden kortgesloten om de zelfremmendheid te verkrijgen
ik weet niet hoe jij deze aangesloten had maar wil dus zeggen dat je de kabels spanningsloos moet samen verbinden zodat hij niet zou zakken
misschiens eens de moeite om te proberen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
he cris, bedankt voor de nuttige informatie maar de door het speciale relays wat ik heb gebruikt zitten de polen al kortgesloten bij geen gebruik, dus hier kan het niet aan liggen.
ook heb ik de motor al uit elkaar gehad en de overloadclutch die erin zit iets aangepast waardoor ie een hogere belastingsgraad heeft maar helaas trek ik m er nog doorheen.
ik ga de overload clutch niet volledig overrulen want als er dan nog teveel load op komt zit ik waarschijnlijk op de grond als de actuator is gebroken.
tis wel zonde want hij heeft totaal geen problemen om de quad omhoog te liften, ook niet met mij erop. hij zou toch iets van 450kg statische load kunnen verdragen en 225kg dynamisch.
er is al een andere actuator onderweg, en als deze het niet houd, is er geen 1 die het volhoud, deze kan iets van 1300kg statische load hebben , als dat niet lukt weet ik het ook niet meer
ook heb ik de motor al uit elkaar gehad en de overloadclutch die erin zit iets aangepast waardoor ie een hogere belastingsgraad heeft maar helaas trek ik m er nog doorheen.
ik ga de overload clutch niet volledig overrulen want als er dan nog teveel load op komt zit ik waarschijnlijk op de grond als de actuator is gebroken.
tis wel zonde want hij heeft totaal geen problemen om de quad omhoog te liften, ook niet met mij erop. hij zou toch iets van 450kg statische load kunnen verdragen en 225kg dynamisch.
er is al een andere actuator onderweg, en als deze het niet houd, is er geen 1 die het volhoud, deze kan iets van 1300kg statische load hebben , als dat niet lukt weet ik het ook niet meer
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
Ik zou m'n pk's drastisch gaan terugschroeven
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
even denken, uh, nee!FLIPmode schreef:Ik zou m'n pk's drastisch gaan terugschroeven
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
No comment!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
was het niet zo van : less is more ?
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
of: the more the better!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [inimini updatetje]
heel klein updateje
letterlijk hihi
bovenste is origineel
onderste is nieuwe 600cc injector.
tis niks speciaals maar moet m,n topic toch een beetje op gang zien te houden he'
grtzz.
letterlijk hihi
bovenste is origineel
onderste is nieuwe 600cc injector.
tis niks speciaals maar moet m,n topic toch een beetje op gang zien te houden he'
grtzz.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
ik zeg geef maar een vrachtwagen geldklaas136 schreef:ik zeg TURBO
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
of een koffer bak vol geld daar red je het ook wel mee
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
ook al goed, maar wou ook nog overhouden voor vakantie of zo
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
vakantie? wat is dat . .
maar het hoeft toch ook niet voor de vakantie klaar . maar met een grotere injector kun je nog wel even vooruit als je ooit een turbo wilt
maar het hoeft toch ook niet voor de vakantie klaar . maar met een grotere injector kun je nog wel even vooruit als je ooit een turbo wilt
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL