Nee was een foutje. Het is 180/60/10tjobbie schreef:ik heb 195/50/10 op 8x10 dus 195/60/10 moet zeker gaan
Raptor 660 SM *Gestolen*
Re: Raptor 660 SM
Raptor 660 SM
-
- Quadverslaafde
dat zal idd. wel een mooi getrokken bandje worden dan ja
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Dat denk ik ook wel ja. En anders komt die maat die jij hiervoor zei erop.tjobbie schreef:dat zal idd. wel een mooi getrokken bandje worden dan ja
Vanmiddag wat eerder op mn stage weg gegaan en lekker in het zonnetje zitten schuren. Waaronder de tandwielhub, de binnenkantremschijf en het rempedaal.
Die zijn nu weer allemaal netjes matzwart.
Raptor 660 SM
-
- Quad Master
foto's
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Ok ok ok ok oke oke ok oke ok ok oke
Natuurlijk de kromme velg. Wat lastiger te zien op de foto
Gister de quad lekker op stenen gezet (Beun to the limit) Maar had geen plek op me werk, dus dan maar thuis.
Eerst de wielen eraf gehaald en de achteras eruit geschoven. Deze heb ik ook verder gepolijst, zodat het er weer netjes uit ziet.
Vandaag verder gegaan met het tandwiel schuren en toen gespoten. Daarna was de remschijf aan de beurt. Dus die afgeplakt en gespoten. Hij is niet 100%, maar dat remmen de blokjes wel weg. Heb nieuwe liggen, maar eerst ff een paar keer die verf eraf remmen met me oude blokken
Van de week ook de nieuwe ketting binnen gekregen, dus even een groepsfoto
En toen moest ik wachten tot het droog was, dus zat ik ff te kijken wat er nog meer gedaan kon worden. Dus de voetrem ff los gehaald en vervolgens ook die gespoten. Weer lekker vers.
(zitten hier en daar wat vetvlekken op de spullen, maar dat komt door die vette ketting)
Natuurlijk de kromme velg. Wat lastiger te zien op de foto
Gister de quad lekker op stenen gezet (Beun to the limit) Maar had geen plek op me werk, dus dan maar thuis.
Eerst de wielen eraf gehaald en de achteras eruit geschoven. Deze heb ik ook verder gepolijst, zodat het er weer netjes uit ziet.
Vandaag verder gegaan met het tandwiel schuren en toen gespoten. Daarna was de remschijf aan de beurt. Dus die afgeplakt en gespoten. Hij is niet 100%, maar dat remmen de blokjes wel weg. Heb nieuwe liggen, maar eerst ff een paar keer die verf eraf remmen met me oude blokken
Van de week ook de nieuwe ketting binnen gekregen, dus even een groepsfoto
En toen moest ik wachten tot het droog was, dus zat ik ff te kijken wat er nog meer gedaan kon worden. Dus de voetrem ff los gehaald en vervolgens ook die gespoten. Weer lekker vers.
(zitten hier en daar wat vetvlekken op de spullen, maar dat komt door die vette ketting)
Raptor 660 SM
Oe la la Mooie ketting man en zonde van die velg ziet er niet echt recht uit maar ja tis een smoes om andere te kopen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Master
super vet zo
nu je achterbrug nog
nu je achterbrug nog
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Hé Mark ,waar heb je dat hitte schild kunnen op de kop tikken ,,,vet
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quad Master
achterbrug ? foto's
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Re: Raptor 660 SM [ Update P17 ]
Ziet er super uit kerel
-
- Quadverslaafde
idd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Super mooi , bijna het zelfde model als de mijne
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadrunner
- Contacteer: