warrior gsxr 1000 upje p48 rozenburg Qday
-
- Easy Quadrider
Re: warrior gsxr 1000
Ik sla ff over met die constructie, vind t er niet degelijk uitzien...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Sterk zat, maar het xtra gewicht .Jordus schreef:Ik sla ff over met die constructie, vind t er niet degelijk uitzien...
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
je kunt ze ook na maken, dan maak je ze zo dik als dat jij stevig genoeg vindFLIPmode schreef:Sterk zat, maar het xtra gewicht .Jordus schreef:Ik sla ff over met die constructie, vind t er niet degelijk uitzien...
ne maat van mij heeft ze ook zelf gemaakt voor zijn raptor 700 en rijdt er offroad mee en da heeft nog nooit geplooid!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
dan zal ik ze ook is gaan maken voor mijn bassieairwolf schreef:ne maat van mij heeft ze ook zelf gemaakt voor zijn raptor 700 en rijdt er offroad mee en da heeft nog nooit geplooid!
-
- Easy Quadrider
ja als het jou lukt dan moet ik het ook maar is overwegen, succeshardcorechaam schreef:dan zal ik ze ook is gaan maken voor mijn bassieairwolf schreef:ne maat van mij heeft ze ook zelf gemaakt voor zijn raptor 700 en rijdt er offroad mee en da heeft nog nooit geplooid!
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
Fast and loud is what I am....
zo als het vast zit geloof ik er wel in
je moet het alleen mooi vinden alleen de verbreding van je
spoor stangen vind ik niets
op je standaard stang een busje draaien
maar ieder zijn ding
je moet het alleen mooi vinden alleen de verbreding van je
spoor stangen vind ik niets
op je standaard stang een busje draaien
maar ieder zijn ding
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hey Mobydirk,vergeet ook niet dat je met deze constuctie je bumpstuur x10 vergroot.is niet echt een voordeel als je je draaipunten nog verder naar buiten gaat zetten en je spoorstangscharnierpunt niks mee verandert.
Zolang je in de modder blijft rijden niks mee aan de hand,merk je toch niet! Maar voor ons lage asfaltschrapers is dit wel degelijk belangrijk en merkbaar met rijden!!!
Trouwens nieuwe A-armen zijn goedkoper en mooier!
Maar moet zeggen,wel handig uitgevonden door iemand!
Laters...
Ferry
Zolang je in de modder blijft rijden niks mee aan de hand,merk je toch niet! Maar voor ons lage asfaltschrapers is dit wel degelijk belangrijk en merkbaar met rijden!!!
Laters...
Ferry
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
- crazyphoenix
- Quadfanaat
Dirkie,
hoe zeker is het van die remschijven 660=700. Kun je me ff de eBay laten zien en kan ik ze ff bestellen.
Of jij besteld ze en ik geef je geld. Whatever..
Hoor het wel. Jojooooo
hoe zeker is het van die remschijven 660=700. Kun je me ff de eBay laten zien en kan ik ze ff bestellen.
Of jij besteld ze en ik geef je geld. Whatever..
Hoor het wel. Jojooooo
Why so serious ?
nog niet g=heel zeker
rinke zijn oude schijven zitten op de raptor 350 van zijn buurman
dat was het zelfde
ik ga me er even in verdiepen
en dan laat ik het je zien
dat was het zelfde
warrior gsxr 1000
-
- Quad Master
klaas136 schreef:dit zag ik op marktplaats . had het nog niet eerder gezien en weet ook niet of het wat is maar doe je voor deel er mee.
http://motoren.marktplaats.nl/quads-en- ... nd=25&fs=11
hoop dat het werkt op deze manier
gr klaas
hey klaas
ik kwam deze tegen op ebay, die zijn een stuk goedkoper, je kan via de link kijken maar je kan ook naar ebay.com gaan en dat dit in vullen (yamaha Widening Kit) krijg je er meer te zien, ook voor andere quads
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-R ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
groet mike
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
de remmen voor zijn het zelfde
bij rob kosten ze 90e per stuk
http://cgi.ebay.nl/Wave-Bremsscheiben-V ... 2ea4c1dc3e" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk maar even of je hem kan openen en of het wat is
bij rob kosten ze 90e per stuk
http://cgi.ebay.nl/Wave-Bremsscheiben-V ... 2ea4c1dc3e" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk maar even of je hem kan openen en of het wat is
warrior gsxr 1000
-
- Quad Master
mobydirk schreef:nog niet g=heel zeker
dat was het zelfde
hey jongens
ik zat net op ebay.com en kwam dit tegen, weet niet of je er wat aan hebt en of je het heel snel moet hebben
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=yfm+35 ... ics&_rdc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
gr mike
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Dit systeem bestaat al een tijdje werd namelijk vroeger bij de banshee toegepast in de crossferry.v schreef:Hey Mobydirk,vergeet ook niet dat je met deze constuctie je bumpstuur x10 vergroot.is niet echt een voordeel als je je draaipunten nog verder naar buiten gaat zetten en je spoorstangscharnierpunt niks mee verandert.
Laters...
Ferry
En via ebay kost dit setje maar 189 dollar maar mooi is het niet a-armen zijn mooier
yamaha of toch een can-am
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
ik wil proberen om ze zelf te maken, maar hoe ga ik ook mijn stuurstangen verlengen?jep schreef:Dit systeem bestaat al een tijdje werd namelijk vroeger bij de banshee toegepast in de crossferry.v schreef:Hey Mobydirk,vergeet ook niet dat je met deze constuctie je bumpstuur x10 vergroot.is niet echt een voordeel als je je draaipunten nog verder naar buiten gaat zetten en je spoorstangscharnierpunt niks mee verandert.
Laters...
Ferry
En via ebay kost dit setje maar 189 dollar maar mooi is het niet a-armen zijn mooier