Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Ja Jelle had Willem nog gebeld , maar denk dat ik hem weer moet bellen dat me carburateur gemaakt is , dus tja sta ik goed voor lul nu.
Maar ja , Gisteren Motoport gebeld dat ze mijn carburateur moesten schoonmaken (vertelde Martin en Willem me ook en was vergeten te zeggen tegen die gasten bij motoport) kreeg rekening van 80 euro aan me reet zo duur om hem schoon te maken maar ja heeft geholpen me carburateur lekt nu alleen als hij rond half uur a 3 kwartier open staat vreemd maar ja vandaag lekte hij helemaal niet dus denk wel dat het goed is gekomen.
Gisteren ook gelijk me Demper zwart gespoten. (merci voor tip van zandstralen Mark heeft echt super goed geholpen)
En me Nieuwe bumper erop.
Draaigas geprobeerd te monteren maar lukt me niet ik gebruikte de gas kabel van de duimgas (is dat mogelijk of moet toch de gaskabel verandert worden ? naar de draaigas /gaskabel?)
Rond half 8 naar camping gereden rond 50km van Schiedam vandaan en was lekker rijden effen wennen aan WAUW een trekkracht van (No comment )
Vanmorgen weer gereden en had vergeten gisteren de carb goed vast te zetten dus paar lucht klappen maar heb het daarna toch goed kunnen monteren samen met me broertje , alleen ree ik rond 105km op de teller en me spiegels vlogen eraf vond het raar had ze heel strak gemonteerd 1tje is kapot andere nog heel maar allebei goed beschadigt , ik denk dat ik toch maar voor die powermad spiegels ga heb ik tenminste ook ruimte over om me handkappen te monteren op me stuur.
En ook 1 kapje van me lamp was eraf gevlogen op de groote weg , gelijk terug gereden. niks kapot had gewoon vergeten goed de schroefjes te draaien (Huur me nooit als monteur ).
Morgen effen naar W-lies (Martin) bellen om een afspraak te maken om me velgjes/bandjes te balanceren en misschien ook uitlijnen want ik tril als een gek als ik boven de 70km per uur komt , en met een paar zwaar gekneusde vingers doet dat zeker heel zeer
Volgende update ,
Bandjes balanceren
Grill geel spuiten (was te enthousiast om te gaan rijden en had geen zin meer om te gaan spuiten)
Vapor houder
Skidplate
Andere warning labels deze zijn lelijk
Wordt Vervolgt.....
Maar ja , Gisteren Motoport gebeld dat ze mijn carburateur moesten schoonmaken (vertelde Martin en Willem me ook en was vergeten te zeggen tegen die gasten bij motoport) kreeg rekening van 80 euro aan me reet zo duur om hem schoon te maken maar ja heeft geholpen me carburateur lekt nu alleen als hij rond half uur a 3 kwartier open staat vreemd maar ja vandaag lekte hij helemaal niet dus denk wel dat het goed is gekomen.
Gisteren ook gelijk me Demper zwart gespoten. (merci voor tip van zandstralen Mark heeft echt super goed geholpen)
En me Nieuwe bumper erop.
Draaigas geprobeerd te monteren maar lukt me niet ik gebruikte de gas kabel van de duimgas (is dat mogelijk of moet toch de gaskabel verandert worden ? naar de draaigas /gaskabel?)
Rond half 8 naar camping gereden rond 50km van Schiedam vandaan en was lekker rijden effen wennen aan WAUW een trekkracht van (No comment )
Vanmorgen weer gereden en had vergeten gisteren de carb goed vast te zetten dus paar lucht klappen maar heb het daarna toch goed kunnen monteren samen met me broertje , alleen ree ik rond 105km op de teller en me spiegels vlogen eraf vond het raar had ze heel strak gemonteerd 1tje is kapot andere nog heel maar allebei goed beschadigt , ik denk dat ik toch maar voor die powermad spiegels ga heb ik tenminste ook ruimte over om me handkappen te monteren op me stuur.
En ook 1 kapje van me lamp was eraf gevlogen op de groote weg , gelijk terug gereden. niks kapot had gewoon vergeten goed de schroefjes te draaien (Huur me nooit als monteur ).
Morgen effen naar W-lies (Martin) bellen om een afspraak te maken om me velgjes/bandjes te balanceren en misschien ook uitlijnen want ik tril als een gek als ik boven de 70km per uur komt , en met een paar zwaar gekneusde vingers doet dat zeker heel zeer
Volgende update ,
Bandjes balanceren
Grill geel spuiten (was te enthousiast om te gaan rijden en had geen zin meer om te gaan spuiten)
Vapor houder
Skidplate
Andere warning labels deze zijn lelijk
Wordt Vervolgt.....
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Expert
- Contacteer:
nice
succes verder he!
( je uitlaat komt binnekort aan )
succes verder he!
( je uitlaat komt binnekort aan )
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Netjes man ga zo door
Wat een power he zo een yamaha raptor spiegels vliegen eraf plastic waait om je oren en je banden vervomen van de snelheid
yamaha of toch een can-am
-
- Quadverslaafde
hihi das toevallig, mijn spiegels zijn vandaag ook spontaan kapot geklapt vanwege de heftige trilling in het stuur.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Expert
Gaat rap de goede kant op!
Snap dat rijden leuk is maar controleer van tevoren wel of alles vast staat,
kan een hoop geld en ellende besparen...
Vanwaar die spiegels eigenlijk? Je kan je hoofd toch ook draaien?
Snap dat rijden leuk is maar controleer van tevoren wel of alles vast staat,
kan een hoop geld en ellende besparen...
Vanwaar die spiegels eigenlijk? Je kan je hoofd toch ook draaien?
No Can't Do!
Geloof me dat kun je niet altijd op de wegArdjuh schreef: Vanwaar die spiegels eigenlijk? Je kan je hoofd toch ook draaien?
-
- Quad Expert
Kun jij niet zeker dan... ?quad-racerrr schreef:Geloof me dat kun je niet altijd op de wegArdjuh schreef: Vanwaar die spiegels eigenlijk? Je kan je hoofd toch ook draaien?
Met crosshelm +100 km/h is geen probleem, alleen met Leatt brace geeft het wat poblemen
als ik rond +120 km/h ga. Maar neem aan dat jij niet met brace rijd?
No Can't Do!
Je zit hier niet op de crossbaan.
Op de weg moet je op van alles letten. voetgangers auto's scooters. Hier heb je tegen liggers op de crossbaan niet.
Ik zeg niet dat het niet kan want ik doe het ook vaak genoeg. Maar soms gaat het gewoon niet omdat je ook voor je moet kijken. Maar spijgels zijn wel verrekte handig!
Maar back ontopic
Op de weg moet je op van alles letten. voetgangers auto's scooters. Hier heb je tegen liggers op de crossbaan niet.
Ik zeg niet dat het niet kan want ik doe het ook vaak genoeg. Maar soms gaat het gewoon niet omdat je ook voor je moet kijken. Maar spijgels zijn wel verrekte handig!
Maar back ontopic
-
- Quad Expert
Ik rijd grotendeels op de weg, zelden op een crossbaan!quad-racerrr schreef:Je zit hier niet op de crossbaan.
Maar back ontopic
Die spiegels in de handkappen is wel mooie oplossing! kunnen denk ook wat meer hebben dan normale spiegels.
No Can't Do!
hier nog 1tjobbie schreef:hihi das toevallig, mijn spiegels zijn vandaag ook spontaan kapot geklapt vanwege de heftige trilling in het stuur.
<3 het gebruiken van Spiegels vind het super handig voor Zowel als oplette op Popo-tjes of op het verkeer.
Morgen vrij dus ga ik effen langs kwik fit om me banden te balanceren en in de garage me grill plaat Geel spuiten
Morgen vrij dus ga ik effen langs kwik fit om me banden te balanceren en in de garage me grill plaat Geel spuiten
-
- Quadverslaafde
zal wel niet ff balanceren zijn, laat wel ff weten hoe het is gegaan
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Is het zoveel moeite dan ? en btw is het duur dat balanceren Micheal zei tegen mij rond 10-20 euro per band.