Pagina 17 van 17

Re: GASGAS Wild HP 300 / Nieuw blok!, LC4 660???

Geplaatst: do 14 jul, 2011 19:00
door epix no-fear
Ik zou als ik jou was al niet voor een ktm 660 gaan.
Klinkt allemaal heel leuk en ruig zo'n blokje, maar ik vond ze voor cross niet te berijden.
Waarom neem je geen 450, die blokjes zijn lang niet zo hoog en lopen voor cross 10x zo fijn.
Ook lopen ze zeker zo hard als je er mee leert rijden.
Dan heb ik het nog niet eens over het verschil in gewicht.

Re: GASGAS Wild HP 300 / Nieuw blok!, LC4 660???

Geplaatst: do 14 jul, 2011 19:18
door cilinderhead
ik wil afstappen van een competitie blok, om de simpele reden dat dat veel geld én tijd kost wat niet goed samen gaat met een opleiding van 5 dagen per week school en de rest proberen te werken...

Vandaar dat ik een blok wil hebben dat ( redelijk ) onderhoudsvrij is en toch een hoop kracht heeft, daarom kwam ik op een Lc4 660, 640,625 uit. Als iemand een andere GOED!!! enduro blok weet hoor ik dat ook graag :)

Re: GASGAS Wild HP 300 / Nieuw blok!, LC4 660???

Geplaatst: do 14 jul, 2011 20:01
door jeoentjuh
Ardjuh schreef:
ronnieb schreef:Dan mag je voor mijn yamaha 450r ook een alu tank lassen. :D
Heb rond de 18 liter nodig.......
Gaan we bij Rik wel oefenen... als dat lukt wil ik het voor jouw ook wel maken. :lol:

Op bastogne reden die Can-am's ook met zelf gemaakte tanks volgens mij...

800 euro :shock: Alu las apparaat kopen is goedkoper... moet je alleen nog kunnen lassen.
ik heb een tig las apparaat waar je alu mee kan lassen (moet wisselstroom zijn)maar die kost 3500

Re: GASGAS Wild HP 300 / Nieuw blok!, LC4 660???

Geplaatst: do 14 jul, 2011 20:31
door sjmallie94
licht er aan hoe zwaar je gaat he , en nieuw enzo , Ardjuh maakt niks veel uit of gebruikt is :P moet alleen goed werken.

Re: GASGAS Wild HP 300 / Nieuw blok!, LC4 660???

Geplaatst: vr 22 jul, 2011 13:50
door cilinderhead
de gasgas wordt verkocht, zie ---->>>> http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=36671" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: za 23 jul, 2011 16:58
door -Laurens-
balen wat er met je blok is gebeurt..
Komt er weer een quad als de GasGas verkocht is?

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: za 23 jul, 2011 17:29
door cilinderhead
Natuurlijk :), waarschijnlijk een Honda TRX450R van 2005 die weer volledig opgebouwd gaat worden voor de cross :)

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: zo 24 jul, 2011 12:02
door Arx-17
cilinderhead schreef:Natuurlijk :), waarschijnlijk een Honda TRX450R van 2005 die weer volledig opgebouwd gaat worden voor de cross :)
nou je hoeft er eigelijk bijna niks meer aan te doen :P

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: zo 24 jul, 2011 17:12
door cilinderhead
Brede achteras, Zadel opvullen, andere uitlaat, Nokkenas, lucht inlaat.... misschien nog leuke nerfbars :D

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: zo 24 jul, 2011 22:28
door Arx-17
cilinderhead schreef:Brede achteras, Zadel opvullen, andere uitlaat, Nokkenas, lucht inlaat.... misschien nog leuke nerfbars :D
zie 3 dingen staan die ik heb en al achter slot en grendel liggen :P, zadel is opzig ok zo als het nu is

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: ma 25 jul, 2011 16:05
door cilinderhead
haha andere bumper is ook leuk...... zo eentje die jij hebt liggen vindt ik wel vet.. :D oowja! en stalen remleidingen.. :p

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: do 18 aug, 2011 18:01
door D.van Rees-Bashan
is gas gas ook dat merk dat allemaal van die trial motoren maakt?

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: do 18 aug, 2011 18:36
door cilinderhead
jup:P

Re: GASGAS Wild HP 300 TE KOOP!!!

Geplaatst: di 11 feb, 2014 22:15
door MitchelVG
hallo allemaal.

ik had een vraagje. ik ben mijn gas gas - wild hp 50 aan het opnkappen.
alleen mijn km-teller werkte niet nu zag ik dat er een batterij achter in zat deze vervangen.
alleen als ik hem aansluit en het maakt niet uit of het contact aan of uit staat.
dan geeft hij (NET) aan op de display.

weet iemand wat dit betekend of heeft iemand hier ervaring mee??

Gr.