@iZZy: het is nog niet zeker, maar zal je wat laten weten tegen die tijd.

), loopt heerlijk!!! Moet wel nog even de wielen laten balanceren, hij trilde nogal aant stuur.
 ), loopt heerlijk!!! Moet wel nog even de wielen laten balanceren, hij trilde nogal aant stuur. 
 vond ik beter uitzien...
 vond ik beter uitzien...

De vering is voor nu wel in orde, voorzijde zijn ze van WP (veren nieuw laten coaten) en achter is een origineel exemplaar van Yamaha.technoflexer schreef:beestige banshee als de platen allemaal ok zijn zou ik eens beginnen met de veren te vervangen.
de platen kan je later nog vervangen moest het nog niet goed zijn.
Daniello schreef:De vering is voor nu wel in orde, voorzijde zijn ze van WP (veren nieuw laten coaten) en achter is een origineel exemplaar van Yamaha.technoflexer schreef:beestige banshee als de platen allemaal ok zijn zou ik eens beginnen met de veren te vervangen.
En wat betreft de platen....hij pakt wel gewoon goed in de 1,2,3 (2 zelfs zonder aan het stuur te hoeven trekken op de achterwielen...) maar hoe hoger in de versnelling merk je dat ie begint te slippen....
Olie moet gewoon goed zijn neem ik aan, is niet de minste van Putoline...misschien toch eens de RS proberenmichaelcross schreef:probeer eens andere olie ( tligt meschien aan de olie he )
Ja tuurlijk! Hehe..ben nog niet zo heel lang wakkerIzzY schreef:Daniello schreef:De vering is voor nu wel in orde, voorzijde zijn ze van WP (veren nieuw laten coaten) en achter is een origineel exemplaar van Yamaha.technoflexer schreef:beestige banshee als de platen allemaal ok zijn zou ik eens beginnen met de veren te vervangen.
En wat betreft de platen....hij pakt wel gewoon goed in de 1,2,3 (2 zelfs zonder aan het stuur te hoeven trekken op de achterwielen...) maar hoe hoger in de versnelling merk je dat ie begint te slippen....
ik denk dat hij je koppelings veertjes bedoeld