suzuki 450r
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Volgens mij haalt een correct afgestelde yfz standaard maar zonder luchtfilterdeksel +/- 45 pk op de achterwielen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
eigenlijk tellen die pk niet zo veel het is toch de rijder die het er moet uithalen
die van mij staat terug te koop ga mij ook 450 kopen maar weet nog niet de welke YFZ,TRXof LTR
die van mij staat terug te koop ga mij ook 450 kopen maar weet nog niet de welke YFZ,TRXof LTR
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
De eerste Z-400 was toh bijna perfect (zijn maar weinig zaken veranderd in de nieuwe modelen.Hanzie schreef:ze spreken goed over de z450, maar dat doen ze ook over de trx450, yfz450. ik zou nog even wachten voor je begint te oordelen over hoe goed de nieuwe suzuki is. niemand in europa (of weinigen) hebben hem serieus getest en al erg veel mee gecrosst, want dan komen de foutjes boven. je kan geen quad maken waarvan de eerste versie al onmiddelijk perfect is, dat was niet zo bij de yfz450, trx450 enz... de foutjes zullen boven komen, vroeg of laat. ik raad iedereen aan om nog te wachten met een z450 te kopen tot de volgende versie uit is.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Volgens mij is er juist heel wat nog gesleuteld aan de z400 zoals het blok en ook het frame verstevigd.Bartie schreef:De eerste Z-400 was toh bijna perfect (zijn maar weinig zaken veranderd in de nieuwe modelen.Hanzie schreef:ze spreken goed over de z450, maar dat doen ze ook over de trx450, yfz450. ik zou nog even wachten voor je begint te oordelen over hoe goed de nieuwe suzuki is. niemand in europa (of weinigen) hebben hem serieus getest en al erg veel mee gecrosst, want dan komen de foutjes boven. je kan geen quad maken waarvan de eerste versie al onmiddelijk perfect is, dat was niet zo bij de yfz450, trx450 enz... de foutjes zullen boven komen, vroeg of laat. ik raad iedereen aan om nog te wachten met een z450 te kopen tot de volgende versie uit is.
Zoveel is er idd niet veranderd aan de Z, zelfs het frame was niet zo'n groot probleem bij normaal gebruik....het blok is helemaal hetzelfde gebleven behalve kleine aanpassing bij de 05 modellen wat niets met betrouwbaarheid te maken had.
Toch denk ik dat Hans voor een deel wel gelijk heeft, er zullen zeker nog wat foutjes aan zitten zeker bij een getunede racequad zoals de LTR450.
Toch denk ik dat Hans voor een deel wel gelijk heeft, er zullen zeker nog wat foutjes aan zitten zeker bij een getunede racequad zoals de LTR450.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Contacteer:
toch zullen er fouten al zijn het maar kleine bijkomen ben ik bijna zeker van toch dat suzuki lang bezig geweest aan die 450Bartie schreef:De eerste Z-400 was toh bijna perfect (zijn maar weinig zaken veranderd in de nieuwe modelen.Hanzie schreef:ze spreken goed over de z450, maar dat doen ze ook over de trx450, yfz450. ik zou nog even wachten voor je begint te oordelen over hoe goed de nieuwe suzuki is. niemand in europa (of weinigen) hebben hem serieus getest en al erg veel mee gecrosst, want dan komen de foutjes boven. je kan geen quad maken waarvan de eerste versie al onmiddelijk perfect is, dat was niet zo bij de yfz450, trx450 enz... de foutjes zullen boven komen, vroeg of laat. ik raad iedereen aan om nog te wachten met een z450 te kopen tot de volgende versie uit is.
maar er is een verschil tussen recreatie en competitie. geef eens een z400 mee aan iemand die recreatie rijdt voor een half jaar, en eentje die competitie rijdt. dan komen die foutjes allemaal boven. maar dat geldt voor elk type quad natuurlijk.
voor suzuki is het allemaal al een stuk makkelijker nu omdat hij al 2 voorgangers heeft waar ze de goede dingen van kunnen overnemen (trx450 en yfz450). ik zeg niet dat de nieuwe suzu slecht is, alles behalven maar er zitten fouten in, en die komen vroeg of laat wel een keertje boven drijven, vooral als je hem gaat gebruiken waar hij voor gemaakt is en dat is niet meer dan normaal, niemand of niets is perfect van de 1ste maal
voor suzuki is het allemaal al een stuk makkelijker nu omdat hij al 2 voorgangers heeft waar ze de goede dingen van kunnen overnemen (trx450 en yfz450). ik zeg niet dat de nieuwe suzu slecht is, alles behalven maar er zitten fouten in, en die komen vroeg of laat wel een keertje boven drijven, vooral als je hem gaat gebruiken waar hij voor gemaakt is en dat is niet meer dan normaal, niemand of niets is perfect van de 1ste maal
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
- Contacteer:
daar heb ik schrik van modder enzo is iets volledig nieuw dus problemen altijd hopelijk niet voor de mensen die er één kopenDutje#82 schreef:ik schat in dat de eerste fout bij de injectie zal gevonden worden...
grtzzz
Ik denk dat de fouten juist niet gevonden worden op de plekken die het meest voor de hand liggen.
Als die injectie niet betrouwbaar was bij offroad gebruik dan zat hij er echt niet op. Dat testen ze echt wel uitgebreid.
Ook verlengde assen, daar rijden de pro's toch allemaal mee.
Denk eerder dat er foutjes opduiken op plekken waar je ze misschien niet direct verwacht.
Als die injectie niet betrouwbaar was bij offroad gebruik dan zat hij er echt niet op. Dat testen ze echt wel uitgebreid.
Ook verlengde assen, daar rijden de pro's toch allemaal mee.
Denk eerder dat er foutjes opduiken op plekken waar je ze misschien niet direct verwacht.
DQT -Dangerous Quadracing Team-