Pagina 17 van 28
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 12:39
door No Limit W-tec
Volgens mij haalt een correct afgestelde yfz standaard maar zonder luchtfilterdeksel +/- 45 pk op de achterwielen.
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 12:49
door peet #77
eigenlijk tellen die pk niet zo veel het is toch de rijder die het er moet uithalen
die van mij staat terug te koop ga mij ook 450 kopen maar weet nog niet de welke YFZ,TRXof LTR
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 16:25
door Blasty
Hangt af v/d dyno maar gemiddeld trekt een standaard Yfz er wel 42pk uit hoor. En dat is op de wielen, vraag me af of die 51pk dan op de wielen is
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 18:09
door Dutje#82
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 18:55
door Fré
toch wel heel kleine lettertjes hoor, kan je iets groter?
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 19:07
door Dutje#82
later... ik zet het wel eens in een PDF'je
grtzzz
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 20:14
door Bartie
Hanzie schreef:ze spreken goed over de z450, maar dat doen ze ook over de trx450, yfz450. ik zou nog even wachten voor je begint te oordelen over hoe goed de nieuwe suzuki is. niemand in europa (of weinigen) hebben hem serieus getest en al erg veel mee gecrosst, want dan komen de foutjes boven. je kan geen quad maken waarvan de eerste versie al onmiddelijk perfect is, dat was niet zo bij de yfz450, trx450 enz... de foutjes zullen boven komen, vroeg of laat. ik raad iedereen aan om nog te wachten met een z450 te kopen tot de volgende versie uit is.
De eerste Z-400 was toh bijna perfect (zijn maar weinig zaken veranderd in de nieuwe modelen.
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 22:08
door Frank MB
Bartie schreef:Hanzie schreef:ze spreken goed over de z450, maar dat doen ze ook over de trx450, yfz450. ik zou nog even wachten voor je begint te oordelen over hoe goed de nieuwe suzuki is. niemand in europa (of weinigen) hebben hem serieus getest en al erg veel mee gecrosst, want dan komen de foutjes boven. je kan geen quad maken waarvan de eerste versie al onmiddelijk perfect is, dat was niet zo bij de yfz450, trx450 enz... de foutjes zullen boven komen, vroeg of laat. ik raad iedereen aan om nog te wachten met een z450 te kopen tot de volgende versie uit is.
De eerste Z-400 was toh bijna perfect (zijn maar weinig zaken veranderd in de nieuwe modelen.
Volgens mij is er juist heel wat nog gesleuteld aan de z400 zoals het blok en ook het frame verstevigd.
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 22:39
door Teunie
Zoveel is er idd niet veranderd aan de Z, zelfs het frame was niet zo'n groot probleem bij normaal gebruik....het blok is helemaal hetzelfde gebleven behalve kleine aanpassing bij de 05 modellen wat niets met betrouwbaarheid te maken had.
Toch denk ik dat Hans voor een deel wel gelijk heeft, er zullen zeker nog wat foutjes aan zitten zeker bij een getunede racequad zoals de LTR450.
Geplaatst: di 31 jan, 2006 10:18
door peet #77
Bartie schreef:Hanzie schreef:ze spreken goed over de z450, maar dat doen ze ook over de trx450, yfz450. ik zou nog even wachten voor je begint te oordelen over hoe goed de nieuwe suzuki is. niemand in europa (of weinigen) hebben hem serieus getest en al erg veel mee gecrosst, want dan komen de foutjes boven. je kan geen quad maken waarvan de eerste versie al onmiddelijk perfect is, dat was niet zo bij de yfz450, trx450 enz... de foutjes zullen boven komen, vroeg of laat. ik raad iedereen aan om nog te wachten met een z450 te kopen tot de volgende versie uit is.
De eerste Z-400 was toh bijna perfect (zijn maar weinig zaken veranderd in de nieuwe modelen.
toch zullen er fouten al zijn het maar kleine bijkomen ben ik bijna zeker van toch dat suzuki lang bezig geweest aan die 450
Geplaatst: di 31 jan, 2006 19:40
door Hanzie
maar er is een verschil tussen recreatie en competitie. geef eens een z400 mee aan iemand die recreatie rijdt voor een half jaar, en eentje die competitie rijdt. dan komen die foutjes allemaal boven. maar dat geldt voor elk type quad natuurlijk.
voor suzuki is het allemaal al een stuk makkelijker nu omdat hij al 2 voorgangers heeft waar ze de goede dingen van kunnen overnemen (trx450 en yfz450). ik zeg niet dat de nieuwe suzu slecht is, alles behalven maar er zitten fouten in, en die komen vroeg of laat wel een keertje boven drijven, vooral als je hem gaat gebruiken waar hij voor gemaakt is en dat is niet meer dan normaal, niemand of niets is perfect van de 1ste maal
Geplaatst: di 31 jan, 2006 19:46
door Dutje#82
ik schat in dat de eerste fout bij de injectie zal gevonden worden...
grtzzz
Geplaatst: di 31 jan, 2006 20:03
door peet #77
Dutje#82 schreef:ik schat in dat de eerste fout bij de injectie zal gevonden worden...
grtzzz
daar heb ik schrik van modder enzo is iets volledig nieuw dus problemen altijd hopelijk niet voor de mensen die er één kopen
Geplaatst: di 31 jan, 2006 21:46
door FOR FUN
ik gok op de achteras want in het echt staat ie VERSCHRIKKELIJK breed
Geplaatst: di 31 jan, 2006 21:55
door Teunie
Ik denk dat de fouten juist niet gevonden worden op de plekken die het meest voor de hand liggen.
Als die injectie niet betrouwbaar was bij offroad gebruik dan zat hij er echt niet op. Dat testen ze echt wel uitgebreid.
Ook verlengde assen, daar rijden de pro's toch allemaal mee.
Denk eerder dat er foutjes opduiken op plekken waar je ze misschien niet direct verwacht.