extreme make-over raptor 660 @ activ-quad

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

raptorke660 schreef:
@Sharky was dat u quad dat er ook stond die witte Z400
Da was de mijne :mrgreen:
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
raptorke660
Quadrider
Quadrider

Bericht door raptorke660 »

ah oke was er juist toen hij een test ritje dee :shock: :shock:
DBM performance
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Een woordje uitleg over het onderdeel. Het werkt dus enkel met verbrede a armen. Het onderdeel zit boven aan onder de plastiek fender en ge ziet dat er verschillende gaten voorzien zijn wat het dus op een eenvoudige manier mogelijk maakt om op een eenvoudige manier hoger en lager te gaan en breder en smaller :wink:

Hier nog een andere foto

Afbeelding

Over het pakje sigaretten SORRY :engel: maar ik heb scheel gekeken hier een foto met de schuifmaat, en ge ziet dus dat een pakje van Route 66 van 19 sigaretten dus ook 5,5 cm is, maar wel even eraan denken dat hij dus nog niet op laagprofiel scooterbanden ligt. Dus met laag profiel scooterbanden erop zal hij nog heel wat zakken en hebben we dus het systeem hierboven niet nodig. Integendeel ik denk dat we dan terug iets omhoog moeten anders ligt hij met zijn buik op de grond :shock: :lol: :lol:

Dus mensen sorry nogmaals maar ik heb dus SCHEEL gekeken op die lat, en de verdeling van 5cm staat ook niet op die lat vandaar dat ik het denk ik scheel gezien heb.

Hier dus een foto van het pakje met de schuifmaat

Afbeelding

En nog eentje van de fameuze slechte lat

Afbeelding

So don't shoot me for my mistake :wink: :)
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

breder is niet dit systeem
dan moet het tussen je a armen gezet worden zowel boven als onderaan,dit is om te verlagen mor uw lichten zijde kwijt dan
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Man man man toch ik begin oud te worden, heb ik de verkeerde foto gepost :verymad: :shock:

Dit is de juiste om te verlagen & te verbreden

Afbeelding

Ik begin een echte pc bompie te worden :lol: :lol: :lol: :lol: of het ligt eraan dat ik te weinig slaap :roll:
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Nu hoor ik u klappen zi charger. Iedereen maakt weleens fouten e, en 't is u al vergeven zenne, vond het gewoon raar dat 2 dezelfde pakjes sigaretten verschillende afmetingen hadden. Ik kan nu dus ook volgen wat je zegt van breder zetten (laatste foto) want diene vorige kon ik echt niets van maken enkel dat de vering hoger kwam te staan dus dat de quad zou zakken en niet breder kwam te staan daardoor.

Ja, iedereen moet oud worden e of zou het kunnen dat je scheel keek door den drank :bier: , zou ook gekund hebben. Zeg het nogmaals, wie niet waagt blijft maagd en wie niets doet kan niks verkeerd doen.

Laten we er verder een gezellige boel bij houden. Raptorke660, keep up the good work en charger, jij bent ook goed bezig, ben benieuwd hoe jullie quad zal staan met de scooterbanden. :spieren:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Yep sorry nogmaals :engel: maar ik had dus verschillende foto's op de pc staan en dus de verkeerde gepost. Maar als ge eens naar de uren kijkt dat ik soms post is het ook weer een beetje begrijpelijk dat er af en toe iets mis gaat. Moe en kleine oogjes en ja dan kan er al eens iets fout gaan :oops:

Ik verbeter bij deze dus mijn eigen ook nogmaals bij de post van de verlagings foto met het pakje sigaretten. Deze foto was dus ook zonder rijder getrokken en met de chassis plate, en het probleem gaat zich dus stellen dat we niet meer dieper moeten, maar terug iets hoger als er zo een laag profiel scooterbanden op staan.

Dus de foto is gemaakt met vooraan GOLDSPEED 165/70/10 baanbanden en deze zijn natuurlijk een stuk hoger dan scooterbanden en toen ging het pakje er maar net onder :shock:

So mayday mayday we've got a problem :lol: :lol: :lol: . Nee we zullen gewoon terug ietsje hoger moeten :wink:
raptorke660
Quadrider
Quadrider

Charger69 schreef:Man man man toch ik begin oud te worden, heb ik de verkeerde foto gepost :verymad: :shock:

Dit is de juiste om te verlagen & te verbreden

Afbeelding

Ik begin een echte pc bompie te worden :lol: :lol: :lol: :lol: of het ligt eraan dat ik te weinig slaap :roll:
wat dat slapen betreft is waar je word al een dagje ouder en dan kan je tegen die late uurtjes niet zo goed meer spreek uit ondervinding, maar hoger of lager hoeft voor mij niet meer staat goed nu en zal zo blijven liggen mss heel mss ietsje hoger, en eh we gaan er hier toch geen wedstrijdje van maken he wie het laagste ligt want vroeger bestond dat ook op de meetings en bij het buiten rijden reden ze heel de boel kapot :shock: . Ik was eerst van plan om me de volledige shockers te plaatsen zowel de veer als de demper maar als ik zag dat die kw's er waren en voor nog geen 300€ was mijn besluit om die kw's te nemen voor die andere was ik 560€ kwijt voor de drie

ja op die foto ziet het er degelijke kwaliteit uit maar die hulp stukken betrouw ik toch zo niet, zeg niet dat het slecht is he, maar nee niet voor mij
Laatst gewijzigd door raptorke660 op wo 06 jun, 2007 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
DBM performance
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Nee dat klopt, we maken er idd geen wedstrijd van :wink: . Ieder moet voorzijn eigen kiezen wat hem goed lijkt :duimhoog: .

Ja waar zijn de tijden van de meetings naartoe ? Er was een tijd van F**k airride, en nu ziet ge bijna niet anders. En idd vroeger gooiden ze hun auto maar zo plat als het kon, maar of ze ermee om konden gaan dat was een andere zaak :roll:

Laat ons maar gerust prettig gestoord verder doen allemaal hé :wink:
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Wanneer post je nog eens foto's van uw machien e, met die veren is hij nog mooier geworden vind ik. Vind het spijtig dat de mijne nog niet binnen waren, zal voor volgende week zijn
DBM PERFORMANCE
raptorke660
Quadrider
Quadrider

klein detailke gestoken vandaag chroom ventiel dopjes

Afbeelding
DBM performance
RP
Quadrider
Quadrider

Bericht door RP »

Damn ik ben echt jaloers hoe laat dat ding hangt, :shock:
maar nu heb ik 1 grote vraag:
hoe doe je dat? :yummie: :idea:
Als je er kortere voor veren onder legt dan gaan je banden
toch naar binnen staatn?
En een kortere achterveer heeft als resultaat dat je nerfbars de
grond raken? :?
Of kan je die A-armen op de een of andere manier nog verstellen?
Bedankt voor jullie reacties! :)
raptorke660
Quadrider
Quadrider

nog een updateje mijne stuurdemper is er eindelijk opgeraakt
zal morgen ook nog een beter fotoke plaatsen :)

Afbeelding
DBM performance
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

Jij ook gigantisch mooie quad! respect :rollknik:

Zie ik het goed, is het een wp demper?
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl