Yannick's new Mean Green Machine...
Re: Yannick's Blue Rappy 700
se yannick even curieus
wa geven die uitlaten quaa geluid?
kan je daar een db killer insteken?
merci!
merci!
weer een dikke vooruitgang ! echt mooi die grijze voorkap !wil wel eens gaan rijden samen zeg eens wanneer g tyd hebt . of wel moeten we eens een sm meeting doen met het hele forum . greetz
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
-
- Quadrider
Geluid valt goed mee, allessinds beter dan mijn vorige uitlaat. Iets doffer dan een enkele uitlaat.airwolf schreef:se yannick even curieus
merci!
En een dB killer? Buh, heb er nog nie achter gevraagd, maar is naar mijn mening niet nodig. Hij mag wel wat brullen.
Zondag, enkel zondag. En dan kan ik nog nie altijd. Maar voor een SM meeting wil ik zeker mijn best doen om er eens te geraken.raptorboy schreef:weer een dikke vooruitgang ! echt mooi die grijze voorkap !wil wel eens gaan rijden samen zeg eens wanneer g tyd hebt . of wel moeten we eens een sm meeting doen met het hele forum . greetz
Als jij dit zou kunnen organiseren (route uitstippelen enzo), prima, want ik vind er echt de tijd nie voor.
Zondag die nu komt kan ik ook nie, want dan zit ik op Pinkpop Je laat maar iets weten wanneer er plannen gemaakt zijn.
Grtzzzzz
Yannick
ok merci yannick!
Blijft gewoon een mooi beest die Raptor van u
-
- Quadrider
Dank u wel GuidoCharger69 schreef:Blijft gewoon een mooi beest die Raptor van u
-
- Quadverslaafde
Mooi yannick !
-
- Quadrider
Re: Yannick's Blue Rappy 700 TE KOOP
Quad is te koop, zie p1
-
- Quadrider
Re: Yannick's Blue Rappy 700 VERKOCHT!
Met gemengde gevoelens heb ik mijn quadje dan toch maar weg gedaan. Ze komen hem ss ophalen.
Maaaarrrrrr, wat er in de plaats komt is ook wel meer dan de moeite...
Als ik reactie krijg van de verkoper, wat soms ff kan duren, gaat het deze dus worden...
Een Kawasaki Z750 van 2009 met 3500km op de teller en al heel wat opties, heeft power (105pk), maar ook niet te veel power, ideaal om mee te beginnen rijden
Grtzzzzz
Yannick
Maaaarrrrrr, wat er in de plaats komt is ook wel meer dan de moeite...
Als ik reactie krijg van de verkoper, wat soms ff kan duren, gaat het deze dus worden...
Een Kawasaki Z750 van 2009 met 3500km op de teller en al heel wat opties, heeft power (105pk), maar ook niet te veel power, ideaal om mee te beginnen rijden
Grtzzzzz
Yannick
prachtige machine yannick!
gij hebt dezelfde smaak als ik!
gij hebt dezelfde smaak als ik!
-
- Quadrider
Hey de mannen, na ff wat stil geweest te zijn wil ik hier toch mijn nieuwe machine voorstellen.
Heb er niet meer veel opties op bijgezet, enkel de motorspoiler staan er sinds kort op. Voor de rest heb ik hem zo gekocht.
Nu komt er nog wheelstriping op, zadelovertrekje, en alle andere kleine tuningstukjes die ongetwijfeld nog zullen volgen.
En uhm... de power van deze machine valt in geen mate te vergelijken met mijn ex-quadje, man, man, wat een RUSH!
Geniet ervan zou ik zo zeggen en laat maar weten wat je ervan vindt...
Grtzzzz...
Het kontje... Rrrrrrrr
Leovinci uitlaatje --> Zaaaaalig geluid
Heb er niet meer veel opties op bijgezet, enkel de motorspoiler staan er sinds kort op. Voor de rest heb ik hem zo gekocht.
Nu komt er nog wheelstriping op, zadelovertrekje, en alle andere kleine tuningstukjes die ongetwijfeld nog zullen volgen.
En uhm... de power van deze machine valt in geen mate te vergelijken met mijn ex-quadje, man, man, wat een RUSH!
Geniet ervan zou ik zo zeggen en laat maar weten wat je ervan vindt...
Grtzzzz...
Het kontje... Rrrrrrrr
Leovinci uitlaatje --> Zaaaaalig geluid
vet ,,,,zeer mooie kleur
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
pffff yannick stop met die foto's
sebiet ben ik verplicht om naar de winkel te gaan en 1 te kopen
prachtig spel jong!
sebiet ben ik verplicht om naar de winkel te gaan en 1 te kopen
prachtig spel jong!
Schone motor!
Re: Yannick's new Mean Green Machine...
Knappe machine Yannick, daar gaat ge héél zeker nog veel plezier aan beleven, en ge kunt tenminste de autosnelweg op nu