Pagina 179 van 210

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: wo 17 aug, 2011 20:08
door tjobbie
grotere reservoirs bestaan maar de oliepomp is groot zat.
@klaas: zit er wel aan te denken ja.

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: wo 17 aug, 2011 20:18
door jep
Is het misschien geen idee om eens te brainstormen met dirk voor een ander blok :?:
Dit word misschien wel een bodemloze put tjobbie ,kost bergen en relativ weinig pk tjes erbij.

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: wo 17 aug, 2011 20:57
door klaas136
tjobbie schreef:grotere reservoirs bestaan maar de oliepomp is groot zat.
@klaas: zit er wel aan te denken ja.
ik vindt het een grote fout van yamaha dat het er niet op zit .

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: wo 17 aug, 2011 21:08
door tjobbie
jep schreef:Is het misschien geen idee om eens te brainstormen met dirk voor een ander blok :?:
Dit word misschien wel een bodemloze put tjobbie ,kost bergen en relativ weinig pk tjes erbij.
nee, dat is zeker de beste oplossing, veel pks, betrouwbaar en zeker een stuk goedkoper maar zoals je weet wil ik altijd wat anders als anderen.
er zijn al teveel r1 conversies.
superdik hoor, maar niet de weg die ik wil bewandelen. :wink:

@klaas: ik zal me er is in gaan verdiepen of het makkelijk tedoen is.

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: di 13 sep, 2011 14:31
door darksaint
dat is minder :?
ik zou hem niet laten vastlopen.
..nu beter aan de kant zetten zodat je mss je krukas kunt recupereren,met nieuwe rollagers erop zal je krukas waarschijnlijk terug normaal lopen.

er zijn verschillende mogelijkheden:
1: okkasie blok (gemakkelijkst)
2:moto blok (je quad is helemaal netjes gespoten. zal hier en daar moeten gelast worden voor oa supports)

als ik je met iets kan helpen...
greets,!

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update WK P172]

Geplaatst: di 13 sep, 2011 16:58
door DeniK
tjobbie schreef:Het logworks programmatje begint ook al ergens op te lijken :D

Afbeelding
Megan Foxxx...Afbeelding :lol:
nu nog een paar sensoren nog aan de gang zien te krijgen en dan is het klaar voor het leuke werk. :bier:

megan foxx oeff heerlijk heb er een tattoo van hehehhee

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: za 17 sep, 2011 22:13
door tjobbie
haha, goed bezig.
denk niet dat ik daar mee aan hoef te komen :duivel3:

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: zo 18 sep, 2011 15:52
door DeniK
hahahahahaha

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: ma 19 sep, 2011 04:14
door mx jake
beetje stil hier de laatste tijd
hoe komt dat?
geen zin meer?

of wacht je op parts

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: ma 19 sep, 2011 09:22
door tjobbie
ik heb tijdens de vakantie gewacht op nieuwe parts voor de revisie van de kop en zuiger.
ik ga vandaag even langs een bedrijf om te kijken of ze voor mij de nieuwe koperen klepgeleiders kunnen plaatsen en kunnen ruimen op maat.
Ik weet dat je dit ook zelf kunt maar dit keer wil ik geen risico lopen en zorgen dat alles tiptop ok is.
ik heb ook gezien dat de cilinder lichte slijtage sporen heeft door waarschijnlijk oliegebrek maar dit neem ik maar voor lief.
het is minimaal maar je ziet dat op sommige plekken de honinggraatstructuur vervangen is door verticale sporen waardoor de zuiger toch ietwat minder smering krijgt.

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: ma 19 sep, 2011 18:00
door Lazii
Spijtig om te horen, maar ik denk dat het nooit 100% perfect zal zijn. Je zal altijd wel iets vinden dat niet naar behoren werkt.
Nu hem alleen nog eens in het echt zien :D

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: ma 19 sep, 2011 21:01
door tjobbie
das waar, er is altijd wel iets wat "beter" kan.
je krijgt m vast nog wel te zien daar ben ik van overtuigd. :bier:

ben nog niet naar het bedrijf geweest want wou eerst de kop helemaal schoonmaken van de dikke laag aangekoekte olie resten
in de poorten en op de kleppen dus ben daar vandaag bijna de hele dag mee bezig geweest.
Morgen als eerste even kijken of ze er iets mee kunnen en hoe duur.

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: ma 19 sep, 2011 21:37
door mx jake
zijn de gelijder versleten of heb je spijt dat je ze korter gemaakt hebt

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: ma 19 sep, 2011 21:49
door tjobbie
mx jake schreef:zijn de gelijder versleten of heb je spijt dat je ze korter gemaakt hebt
nee, deze waren al korter gemaakt maar door de vorige eigenaar maar ik denk dat ze ook buiten spec. zijn.
ook zijn deze eigenlijk iets tekort gemaakt voor langere ritten op hogere toeren zoals wij rijden.
ik heb nieuwe "korte" geleiders binnen maar deze laat ik op lengte zonder ze mee te polijsten met de poort vorm.
dan maar iets minder vermogen maar wel meer stabiliteit van de kleppen en minder slijtage.

Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]

Geplaatst: di 20 sep, 2011 12:31
door mx jake
ik ben er ook niet zoon voorstander van op de gelijders zo kort te maken
de klepstelen zijn zo dun en lang, dat het gevaar ontstaat dat de kleppen gaan zwabberen, en scheef op de zitting komen
de plek waar de klep het eerst de zitting raakt slaat dan in, met als gevolg dat de klep niet goed meer sluit, of de klep breekt
gewoon van de steel af