he he
na een tijd nie van me te laten horen
zal ik dan maar eens de dingen vertellen wat ik gedaan heb
ik heb een ander blok gekocht wat jullie denk ik al vermoede
namelijk een grijs lc4 blok 625cc met high flow cilinder kop
mijn oude blok is grondig geinspecteerd door sg6 hier van het forum en opgehaald ook door sg6
die arme kerel heeft bijna 4 uur in de auto heen en 4 uur in de auto terug gezeten
maar hij zei dat mijn blok top in orde was
dus die verkocht en de lc4 blok gekocht
deze heb ik thuis gekomen gelijk in het frame gelegd. Dat paste natuurlijk voor geen ene f*ck
dacht ik
eenmaal 2 bevestigings beugels van het frame afgeslepen en het blok lag er heel erg mooi in. Maar onder aan het blok zit ook nog een bevestings punt. Dit punt komt precies overeen met dat van het blok dus daar heb ik een pin door gestoken. Hierdoor kon ik het blok makkelijker lijnen om de ketting goed te krijgen.
Daar ben ik nog steeds mee bezig om de ketting aan de andere kant te krijgen. De ideeën waren er al wel en het lukt ook wel aardig maar het is nog in productie
Dan de tank. Dat is achteraf een ramp hij past helemaal niet meer wat ik eigenlijk ook al verwachte. Hier heb ik ook een oplossing voor. Aangezien de tank nog onder de kap past als hij 1cm hoger is heb ik ophoogbusjes gemaakt achteraan 1 cm en vooraan moet ik het nog afslijpen en stukje bij lassen zodath ij voor ook ietwat hoger is. Ook de kraan past niet meer deze zit in de weg omdat hij dan tegen de kleppendeksel komt. Ik heb de benzine kraan weg gehaald en er een plaatje alluminium voor gemaakt met 2 o ringen en vloeibare pakking. Dit was mooi benzine dicht. Nu moet ik alleen nog zien dat ik de kraan iets verder naar achter krijg. Ook daarvoor heb ik al een idee
Ik heb mijn z400 carburateur gepakt om het luchtfilter pas te maken. Hier ben ik nog mee bezig. Ook heb ik mijn stuurstang met 5 cm verlengd dit zit een stuk fijnder in de hand.
Oke ik kan nu allemaal wel lullen maar jullie wille natuurlijk foto's
sorry
die heb ik nog niet
vandaag gaat ook niet meer lukken want ik ben namelijk jaardig 17 jaartjes
Mvg Quad racer