Raptor 660 SM *Gestolen*
Re: Raptor 660 SM [ Update P17 ]
Ik slijp inderdaad die ketting die er nu op zit door, want die gaat toch de schroothoop op. Die nieuwe ketting is inderdaad open, dus die moet ik wel ff goed vast zetten
Jouw ketting komt maandag binnen
@Michael: Ik heb de foto's gezien en ze zien er echt fantastisch uit! Danku danku danku
Jouw ketting komt maandag binnen
@Michael: Ik heb de foto's gezien en ze zien er echt fantastisch uit! Danku danku danku
Raptor 660 SM
Re: Raptor 660 SM [ Update P19 ]
ben jaloers, maar dat wist je al... las net je pb over stuurdemper, spreek je erover op msn
Thnx! Nog ff wachten en dan kan je het zelf allemaal kopenjohnnyp schreef: ben jaloers, maar dat wist je al... las net je pb over stuurdemper, spreek je erover op msn
Is goed. Ik ben vanavond op msn! Ik ga vanmiddag als ik thuis kom eerst de ketting eraf halen. Achteras erin en nieuwe ketting erop.
Dan kunnen morgen de nieuwe bandjes er namelijk op
Raptor 660 SM
-
- Quadverslaafde
ziet er goed uit man, maar zie ik daar plaklood in het zicht op de velg?
kon dit niet aan de achterzijde?
kon dit niet aan de achterzijde?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Klopt helemaal, omdat de velg zo breed zijn KAN je ze wel aan de binnenkant allemaal plakken maar dit kan nooit helemaal goed zjn, stel er zit aan de buitenkant een onbalans dan kan je die niet goed wegkrijgen als je die aan de binnenkant moet opvullen.
Alles kan wel aan de binnenkant maar dan komt er veel meer op om et onbalans weg te krijgen daarom aan de buitenkant iets plakken dan aan de binnenkant loodplakaten.
Maar wees gerust is vrijweinig plakzink..
Dit puur omdat deze velgen een brede offset hebben..
Alles kan wel aan de binnenkant maar dan komt er veel meer op om et onbalans weg te krijgen daarom aan de buitenkant iets plakken dan aan de binnenkant loodplakaten.
Maar wees gerust is vrijweinig plakzink..
Dit puur omdat deze velgen een brede offset hebben..
-
- Quadverslaafde
ok tjonge tjonge weer wat geleerd vandaag, ooit word ik nog is een wijs man
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
alleen een wijs man rijdt Quad (vind ik persoonlijk)tjobbie schreef:ok tjonge tjonge weer wat geleerd vandaag, ooit word ik nog is een wijs man
Mooie velgjes Mark , vind ze echt lekker breed
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Zo, vanmiddag verder gegaan met de achteras. Op mn werk ff lagervet meegenomen en goed dik alles ingesmeerd. Toen de as er weer op en heb de ketting maar doorgeslepen. Toen de as iets naar voor moeten schuiven en toen heb ik de ketting vast kunnen zetten.
Nu is het wachten op de nieuwe set velgen die morgen binnen komt
Nu is het wachten op de nieuwe set velgen die morgen binnen komt
Raptor 660 SM
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
rechterband is wel wat kaler dan de linker he
veel donuts links om zeker?
Voriger eigenaar denk ik ja En ik heb ook wel wat meegeholpenhardcorechaam schreef:rechterband is wel wat kaler dan de linker he
Raptor 660 SM
Mooie ketting Mark , valt echt super goed op sorry da ik niet kon komen maar heb net wat besteld dus hopelijk race ik effen naar je toe volgende week
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
beetje lol moet kunnen he
Ik zat vanmiddag vol spanning te wachten en er werd aangebeld Ik deed de deur open en vol verbazig zag ik dit
Er kwamen een hoop pakketjes met de banden en velgen binnen Goed geregeld Michael! Ik ben dus begonnen met het open maken met pakketjes en ik heb gelijk mn vader aan het werk gezet Kon die mooi ff helpen met monteren, zodat ik nog ff een rondje kon rijden.
Oud vs Nieuw
En nog een paar foto's van het totaal plaatje.
Er kwamen een hoop pakketjes met de banden en velgen binnen Goed geregeld Michael! Ik ben dus begonnen met het open maken met pakketjes en ik heb gelijk mn vader aan het werk gezet Kon die mooi ff helpen met monteren, zodat ik nog ff een rondje kon rijden.
Oud vs Nieuw
En nog een paar foto's van het totaal plaatje.
Laatst gewijzigd door Mark_T op wo 21 apr, 2010 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Raptor 660 SM
Super mooi Mark , ik bedoel die bezorger dan he
Strak hoor
Maar dat plaklood hadden ze beter een slaglood op je velgrand geslagen dat valt minder op
Maar dat plaklood hadden ze beter een slaglood op je velgrand geslagen dat valt minder op
yamaha of toch een can-am