Pagina 182 van 210
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: wo 19 okt, 2011 22:25
door DeniK
tjobbie schreef:idd. de tijd maakt me niet zo uit maar er gaat gewoonweg teveel geld in zitten.
ligt eraan wat je er ook mee wilt berijken, ik ga ook het blok doen met de tijd mischien steken we wat van elkaar op
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: wo 19 okt, 2011 23:46
door mobydirk
dood ziek man
ik hoop voor je dat de schade mee valt
heb je naar je data loger gekeken wat er gebeurt is?
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 10:11
door sander.w
aah man das echt zwaar kloten
maar is het geen diee om gwn 1x het heleblok helemaal open te gooie en dan gwn overal het best van het beste in gooie kijk kost een hoop geld maar iedere keer problemen is ook nie echt godekoop
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 12:15
door micky010
ik denk dat het besten van het besten er in zit
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 12:43
door cilinderhead
Zonde,is een 690 LC4 blok niks? Moet volgens mij zonder al teveel problemen wel passend te maken zijn
Bij de 690 zit het tandwiel al aan de linker kant..
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 13:08
door DeniK
gewoon zelfde blok houden, of overstappen naar motor blok
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 13:25
door cilinderhead
is motor blok...
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 13:29
door DeniK
bedoel van een motorfiets
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 14:00
door cilinderhead
is een motor blok van een motorfiets...
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 14:03
door Ardjuh
Balen man! Wat zeggen de amerikanen erover? Die hebben toch meer ervaring met tunen van raptors.... of beschouwen die het sleutelen eraan dan ook als een normale zaak...
DeniK schreef:bedoel van een motorfiets
Dat is het! KTM 690, zowel rally als straat versie. Word ook veel gebruikt bij parijs dakar.
En een quad word alleen maar minder waard als je er een totaal ander blok in gaat leggen, je gaat ook problemen krijgen met verzekering, verkoop.. etc. etc. als je alles netjes wilt doen. Als je het houd bij zelfde type blok, 1 cilinder X cc's kunnen ze er weinig van zeggen (minder).
Ben ook blij met de switch naar m'n e-atv. Bergen met vermogen zonder ellende, alles officieel en netjes... nu nog hopen op probleem vrije km's. Is nu voor mij alleen nog spelen met banden keuze, afstelling van vering en leren rijden.
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 15:07
door Belgian Pro
cilinderhead schreef:Zonde,is een 690 LC4 blok niks? Moet volgens mij zonder al teveel problemen wel passend te maken zijn
Bij de 690 zit het tandwiel al aan de linker kant..
Waar in godsnaam kan je zo een motorblok vinden zonder de hele motorfiets te moeten kopen?
Want op 2dehands sites vind je ze zo toch niet direct?
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 15:14
door cilinderhead
toen ik opzoek was naar een blok voor in de gasgas heb ik er 2 gevonden rond de 1700 euro incl injectie, uitlaat en kabelboom van 2009 als ik het goed heb. Het is er wel, je moet alleen goed zoeken\
http://link.marktplaats.nl/494504531" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/484558220" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 19:05
door -Laurens-
Das echt balen man!
Het probleem hier tov USA is dat er hier weinig bedrijven zijn die zich echt bezig houden met het tunen en afstellen van quads.
In de USA vind je veel bedrijven die zich bezig houden hiermee, want daar word er ook veel mee gedragd enzo..
Echt zonde, maar het blijft maar geld kosten en waar houdt het op..?
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 19:12
door bonzaiking
hier in nederland zijn ook zat tuners te vinden ik denk dat t gewoon te veel in een keer gedaan heeft als je een bigbore kit besteld en op je quad bouwd loopt i normaal gezien niet na een paar kilometer kapot
Re: YFM 734R SE Streetfighter[logworks P177 2e vergelijking]
Geplaatst: do 20 okt, 2011 20:40
door tjobbie
Dat er iets niet goed zit is zeker maar in 1 keer teveel ben ik het ook niet helemaal mee eens want in he states is dit een vrij normale setup die goed gangbaar zou moeten zijn,niet alleen voor dag maar ook voor trail.
Ik ben bang voor een timing issue dus gat in zuiger, of hangende klep. zal eerst maar is weeeer gaan slopen zodat ik kan zien wat er nu echt aan de hand is want ik heb totaal geen compressie meer.
Echt jammer want toen ik hem voor het eerst start liep ie echt als een naaimachintje, geen lekkage, geen rook meer uit de uitlaat, a/f was perfect dus wat wil je nog meer?tijdje laten lopen,temperaturen gechecked, Ik rustig weggereden, niks aan de hand, kom een kilometer verder voorbij de eerste bocht waarna ik een beetje gas geef, nog lang geen vol gas en bij relatief laag toerental stort ie zo in zonder vast te lopen??? Na ja we gaan het zien.