wij allemaaljep schreef:Ik zal voor je duimen

wij allemaaljep schreef:Ik zal voor je duimen

Ik heb nog een +3 tb liggen voor als je serieus wil gaan opvoeren, misschien is het wat voor jou?blackbusa schreef:suc6,7,8, 9,...
ps ben benieuwd of mm nu ok is
ik wil ook motorke upgraden maar wacht op jouw resultaten
greets

alleen de scooterbandjes ben ik niet zo voor,maar ze passen wel bij jouw quad vind k
  alleen de scooterbandjes ben ik niet zo voor,maar ze passen wel bij jouw quad vind k  

haha, veel mensen zijn tegen scooterbandjes, zo ieder z,n smaak.Robin95 schreef:echt mooie velgjesalleen de scooterbandjes ben ik niet zo voor,maar ze passen wel bij jouw quad vind k

sorry
 sorry   

haha, ik ben expres een stapje terug gegaan in het bling bling gebeuren omdat het teveel van een kermis attractie begon weg te hebben.yamahakoppel schreef:sorry

niet mijne smaak te weinig bling bling maar wel niet mis in uw geheel
staan uw banden niet te schuin

Hier 1pak dikke mist en koudsjmallie94 schreef:gelukkig dat die weer loopt. hier in limburg was het prachtig zonnig weer , niet echt warm maar aangenaam warm.
ben benieuwt waneer je de eerste testrit kunt maken , hopelijk komt dat nog voor de winter.

haha ik ken hettjobbie schreef:
Hier 1pak dikke mist en koud
en ik ben bang dat de eerste rit nog wel even duurt, is het het kut weer niet, dan is het vrouwtje aan het werk en moet ik op die kleine brak letten.

en de winter duurt nog lang zat maar zeer mooie wieltjes maat

Tnx dude haha!bonzaiking schreef:haha ik ken hettjobbie schreef:
Hier 1pak dikke mist en koud
en ik ben bang dat de eerste rit nog wel even duurt, is het het kut weer niet, dan is het vrouwtje aan het werk en moet ik op die kleine brak letten.

dat wordt dus lekker driften
  dat wordt dus lekker driften