Pagina 20 van 22

Geplaatst: zo 18 jun, 2006 01:55
door Shaggy
250 cc tweetakt gp racer ong. 105 pk, 500 cc tweetakt gp racer ong 200 pk.
Dus, banshee van ong 100 pk is niet onvoorstelbaar... maar daarom niet minder duur!

Geplaatst: di 20 jun, 2006 09:10
door bertmat
Nog geen nieuws over de schokkertjes? :zzz:

Geplaatst: di 20 jun, 2006 09:17
door SlOoT
oede miere schreef:250 cc tweetakt gp racer ong. 105 pk, 500 cc tweetakt gp racer ong 200 pk.
Dus, banshee van ong 100 pk is niet onvoorstelbaar... maar daarom niet minder duur!
Zeker wel mogelijk ja. In Engeland zit ook een bedrijf die van die race motorblokken maakt.

500cc 4-takt, 130PK :buig: :honger:

Afbeelding

Geplaatst: di 20 jun, 2006 09:38
door Tony
Moet op die site maar eens naar het geluid van dat blok luisteren!

http://www.maxsym.com/gp500-600/documen ... artup2.wav

Geplaatst: di 20 jun, 2006 09:54
door No Limit W-tec
SlOoT schreef:

Afbeelding
Oede Miere gaat nog helemaal zot worden zo...

Geplaatst: di 20 jun, 2006 11:45
door Tony
SlOoT schreef:
oede miere schreef:250 cc tweetakt gp racer ong. 105 pk, 500 cc tweetakt gp racer ong 200 pk.
Dus, banshee van ong 100 pk is niet onvoorstelbaar... maar daarom niet minder duur!
Zeker wel mogelijk ja. In Engeland zit ook een bedrijf die van die race motorblokken maakt.

500cc 4-takt, 130PK :buig: :honger:

Afbeelding
Ik weet niet waar je die 130PK haalt, maar volgens mij is het max. 90pk!
ps: Het blok op de foto is niet geschikt voor een quad, de GP600 wel

Geplaatst: di 20 jun, 2006 16:50
door SlOoT
Ja, op de site staat 90PK voor de 500cc. Een lange tijd geleden was ik ook eens op die site en toen vond ik 130PK.

Maar 90PK is nog steeds erg veel voor een 500cc. Hoeveel zouden ze uit een 450cc kunnen halen ? :mrgreen:

Geplaatst: di 20 jun, 2006 17:05
door Tony
Ikzelf denk dat dat ook ongeveer 90 zal zijn. Komt uit op ongeveer 200 per liter. In motogp zitten ze daar uiteraard nog een stuk boven, maar dat is ook niet te vergelijken. Als je op een van de links onderaan mijn berichten klikt, zie je een 990cc 4 cylinder die leverde ongeveer 220. Deze was ook voor motogp.

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 10:38
door p*rnstar
Onze w-tec is getest op de bank bij wim motors . :idea: :idea:

Na 15 uren werk 16 runs met verschillende carburator afstelling en 3 verschillende uitlaten,
zijn wij (oede miere) tot een goed resultaat gekomen. :afgestudeerd: :afgestudeerd:
de uitlaat is een dome meer kamer geworden met dome voorbocht.

Foto's komen straks op het forum

resultaat 64.5 pk en 71nm wat niet slecht is voor een quad denk ik zelf.

ook de verlichting is af en reeds getest na 23 uur op het cross terein en ik moet zeggen je ziet genoeg!

ook deze foto's komen straks op het forum
:spieren: :crossercool: :spieren: :crossercool: :spieren: :crossercool: :spieren: :crossercool: :quad:

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 11:34
door Tony
64.5 aan de achteras gemeten denk ik, of niet?

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 13:11
door No Limit W-tec
Tony schreef:64.5 aan de achteras gemeten denk ik, of niet?
Nee omgerekend naar motor pk's. Ter vergelijking : volledig geprepareerde CRF450 haalt 63 pk. Dus die 64,5 is niet slecht voor standaard motor.

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 13:41
door Tony
Das al niet verkeerd nee :tongduim:

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 13:45
door Dutje#82
wim motor's waar is dat ?
kunt ge ook afstelling meten op zijn testbank of is het enkel voor pk's ?

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 13:51
door No Limit W-tec
Dutje#82 schreef:wim motor's waar is dat ?
kunt ge ook afstelling meten op zijn testbank of is het enkel voor pk's ?
Vraag eens aan Bertje waar Wim Motors is. Afstelling meet je niet, afstelling zoek je :wink:

Het enige wat je krijgt is een CO meting en aan de hand daarvan zoek je naar juiste sproeiers. Enkel doen wanneer je denkt rond te zijn met motor tuning anders blijf je bezig.

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 14:22
door Dutje#82
jah, ik ben rond... :lol: dus wil ik optimale afstelling.. anders kan je zo bezig blijven met sproeiers uittesten...

grtzz