hij is wel heel erg op geknapt man
heel dik

Nee, heb daar gelukkig geen last van. Ik heb ze donderdagavond erop geplakt en gisteravond nog een keer nagestreken met een vochtige doek en een bankpasje. Ze zitten echt superetten erop, zelfs de spitste hoekjes...Belgian Pro schreef:Dat is hetzelfde stickermerk als die van mij, alleen vind ik dat die echt niet genoeg plakt.
Ik moet overal zelf lakkers plakken om hem erop te houden.
Heb jij daar ook last van?

Belgian Pro schreef:Dat is hetzelfde stickermerk als die van mij, alleen vind ik dat die echt niet genoeg plakt.

Euh ja al tamelijk snel in het begin ja. Ik heb ze geplakt in de garage maar de temperaturen lagen dicht bij 0 graden dus heb ik met haardroger ff op die vellen geblazen want anders waren ze echt niet te doen om te plakken...Daniello schreef:Nee, heb daar gelukkig geen last van. Ik heb ze donderdagavond erop geplakt en gisteravond nog een keer nagestreken met een vochtige doek en een bankpasje. Ze zitten echt superetten erop, zelfs de spitste hoekjes...Belgian Pro schreef:Dat is hetzelfde stickermerk als die van mij, alleen vind ik dat die echt niet genoeg plakt.
Maar had je dat al meteen vanaf t begin? Kappen goed ontvet? Geen verffohn gebruikt, want er stond op de instructies dat je ze niet mocht verwarmen...?