ik heb is een vraagje ik heb gistere geprobeerd om een R1 smoke licht temonteren ik heb alles getest voor ik de fiche ineen stak en de pinkers werkte maar dan was ineens de batery plat ik heb dan vanvoor ook ander led pinkers gemonteerd nu is de baterij trug vol wil ik deze testen en nu bijven de voorste pinkers gewoon branden en in het R1 licht brande de pinker 1seconder voledig en dan vald de pinker weg en blijft er maar 1 oranje ledje branden hoe zou dit kunne komen ? grtz steven
slechte massa van pink relais of uw pink relais te zwak is het een relais voor leds
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
NA de led pink relais teplaatsen waren alle probs opgelost hier een paar fotos va hoe hij er nu bij staat se heb de nr plaat ook verhange een begeultje geplooit en vind het wel mooi staan nu komt de achterbrug enzo ook beter tot zijn recht vind ik wat vinden jullie ?
Shot at 2012-02-13
110gr lood in uw velg vond dat ik al veel had bij 45gr vanbuiten en nog 20gr vanbinnen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !