Pagina 20 van 35

Geplaatst: wo 02 feb, 2005 22:22
door SlOoT
Het ligt niet aan de vlotternaald maar aan de brandstof pomp, hij bouwt net iets te veel druk op waardoor de cab overstroomt. Dit is eenvoudig op te lossen door op de slang van de pomp naar de carb een T-stuk te zetten en dan een slang terug naar te tank te kunnen laten lopen. Maar me pa gaat eerst kijken of hij de druk v.d. pomp omlaag kan krijgen.

Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......

Geplaatst: wo 02 feb, 2005 22:23
door jeoentjuh
brandstof druk regelaar er tussen zetten
heel makelijk

Geplaatst: ma 07 feb, 2005 16:01
door tointjuh
het is in een keer stil in dit tropic :?
gaat het niet verder??
eers was er elke dag wel een nieuw bericht.
nu niej meer.

Geplaatst: ma 07 feb, 2005 16:05
door Rik350
SlOoT schreef:Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
tja gedult is schone zaak he

Geplaatst: ma 07 feb, 2005 21:26
door tointjuh
Rik350 schreef:
SlOoT schreef:Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
tja gedult is schone zaak he

jah en erg klote!!! :lol:

Geplaatst: di 08 feb, 2005 09:11
door keesie
SlOoT schreef:Het ligt niet aan de vlotternaald maar aan de brandstof pomp, hij bouwt net iets te veel druk op waardoor de cab overstroomt. Dit is eenvoudig op te lossen door op de slang van de pomp naar de carb een T-stuk te zetten en dan een slang terug naar te tank te kunnen laten lopen. Maar me pa gaat eerst kijken of hij de druk v.d. pomp omlaag kan krijgen.

Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
wat is het nut van een brandstofpomp op dit motorsysteem? :?
er hoeft hier toch geen brandstof van een lager gelegen tanksysteem te worden gepompt.
het is toch een normale schuifcarburateur met vlotterkamer wat er achter dit blok zit :roll:

Geplaatst: di 08 feb, 2005 12:28
door Rik350
daarom ook wat veel druk zeker 8)

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:34
door SlOoT
keesie schreef:
SlOoT schreef:Het ligt niet aan de vlotternaald maar aan de brandstof pomp, hij bouwt net iets te veel druk op waardoor de cab overstroomt. Dit is eenvoudig op te lossen door op de slang van de pomp naar de carb een T-stuk te zetten en dan een slang terug naar te tank te kunnen laten lopen. Maar me pa gaat eerst kijken of hij de druk v.d. pomp omlaag kan krijgen.

Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
wat is het nut van een brandstofpomp op dit motorsysteem? :?
er hoeft hier toch geen brandstof van een lager gelegen tanksysteem te worden gepompt.
het is toch een normale schuifcarburateur met vlotterkamer wat er achter dit blok zit :roll:
Stel ik gebruik geen brandstofpomp, en doe mijn benzinetank vol met benzine (10,2 L) dan kan ik een 5-10 minuten rijden en dan kapt ie er mee :wink:

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:36
door Vincenzo
zou nie echt handig zijn :?

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:36
door Fré
hoezo en waarom kunnen onze quads dat dan wel zonder benzinepomp?
Heb je geen verluchting aan de top van je tank misschien?

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:37
door Vincenzo
zonder verluchting trek je ze met een pomp ook vacuum dus da kan toch het probleem nie zijn. denk ik

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:40
door SlOoT
Er zijn een paar dingen die Cannondale wel goed heeft gedaan, de inlaat vooraan de cilinder en uitlaat achteraan de cilinder, dat betekend dus dat de inlaat + luchtfilterdoos en al voorin zit. Dit laat voorin niet veel ruimte over voor een benzine tank, en onder het zadel was ruimte zat dus heeft Cannondale de benzine tank grotendeels onder het zadel geplaatst. :wink:

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:42
door Vincenzo
da wilt dan zeggen da die evenhoog of lager dan de carbu zit.

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:43
door SlOoT
Vincenzo schreef:da wilt dan zeggen da die evenhoog of lager dan de carbu zit.
grotendeels lager als de tank zelfs :wink:

Geplaatst: di 08 feb, 2005 13:46
door Fré
aaaaaaahhhhhhhhh! :)