BramC schreef:Heb je forum ook eens bekeken en dat projectje in verband met je ketting, is dat al tot een goed einde gekomen?
Ik heb hier een dual Big Gun uitlaat liggen maar zoek eerst een oplossing voor het ketting probleem. Ik heb een verlaagde raptor 700 en weet uit de andere forum's dat deze zal schuren met de ketting. Ik had al gedacht aan een chariot chain tensioner maar zoek nog een oplossing voor de bovenkant. Ik dacht hier een universele kettingrol te monteren maar dan zal ik die bij u ( toen het nog in goede staat was ). Weet je het merk hiervan nog? of waar ik deze kan vinden?
Hi, sorry dat ik zo laat reageer maar had het bericht helemaal niet opgemerkt.
voor de bovenkant heb ik volgens mij een originele banshee chainslider gepakt die normaal gesproken achter zit.
en ja dat werkt perfect.(tot dusver )
Sneak peak!
Deze heeft niemand, dat weet ik zeker
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Vind banden best goed rijden, perfecte verhouding vind ik tussen grip en geen grip, je kunt zeer mooie drifts maken, maar je kunt ook goed hard door de bocht zonder dat die uitbreekt.
Onrond zijn ze helemaal niet, verschil in hoogte of dergelijke, ben er zeer tevregen over, ondertussen al wat meer als 600 km mee gereden en niets te klagen.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Vind banden best goed rijden, perfecte verhouding vind ik tussen grip en geen grip, je kunt zeer mooie drifts maken, maar je kunt ook goed hard door de bocht zonder dat die uitbreekt.
Onrond zijn ze helemaal niet, verschil in hoogte of dergelijke, ben er zeer tevregen over, ondertussen al wat meer als 600 km mee gereden en niets te klagen.
Shit grrrr.
Hihi ik wist niet dat iemand me voor was met deze bandjes idd. Maarrrr dat is niet het énige. Hèhè
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ik heb ze idd nog niet eerder gezien, ben benieuwd hoe het er uit komt te zien
Idd. Je kunt ze vanaf nu ook bij Quadtuning bestellen.
Staat als het goed is op hun site.
Mijn complimenten aan quadtuning btw. Die ervoor gezorgd hebben dat dit allemaal mogelijk was op zeer korte tijd en zelfs s'avonds tijd hebben vrijgemaakt om de velgen te monteren/balanceren.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Laatst gewijzigd door tjobbie op do 04 jul, 2013 23:31, 3 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves