Tss, mailbombing en Denial of Service attacks, waar gaat de wereld naartoe? Er zijn trouwens betere manieren voor mailbombing, waarvoor je je eigen bandwith niet moet opgebruiken Maarja, dit is niet echt de plaats om zoiets te bespreken zeker?
LDD schreef:wanne prul weet je ik zal m'n sub7 eens ff opzetten.. dan heb ik zo server poort open en pc poort.. kun je hun hele pc vern**ken...
Alsof je met Sub7 nog ver geraakt. Je hebt trouwens eerst al een open poort nodig vooraleer je verbinding kan maken en het aantal werkende poorten is beperkt. Hun site staat hoogst waarschijnlijk niet op hun pc site gehost en dan heb je bijster weinig aan Sub7...
Iedereen kan hacken als je een grafische interface hebt, daarom ook dat Sub7 zo gemakkelijk tegen te houden is. Je geraakt veel verder met een portscanner, fingerprint en een exploit ofzo...
Alfredo schreef:Iedereen kan hacken als je een grafische interface hebt, daarom ook dat Sub7 zo gemakkelijk tegen te houden is. Je geraakt veel verder met een portscanner, fingerprint en een exploit ofzo...
@leon-180pk - Die uitleg is voor het versturen van anonieme emails, bij mijn weten kan je iemand zijn mailbox er niet mee opvullen
Ik ken er wel iets van natuurlijk, maar puur theoretisch dan
Als Ralph het toestaat, wil ik wel tonen hoe je een goede mailbomb maakt...
Alfredo schreef:@leon-180pk - Die uitleg is voor het versturen van anonieme emails, bij mijn weten kan je iemand zijn mailbox er niet mee opvullen
Ik ken er wel iets van natuurlijk, maar puur theoretisch dan
Als Ralph het toestaat, wil ik wel tonen hoe je een goede mailbomb maakt...
Ja geef maar anders via pm
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage