OPGELET!!!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Tss, mailbombing en Denial of Service attacks, waar gaat de wereld naartoe? :P Er zijn trouwens betere manieren voor mailbombing, waarvoor je je eigen bandwith niet moet opgebruiken :wink: Maarja, dit is niet echt de plaats om zoiets te bespreken zeker?
LDD
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door LDD »

wanne prul :? weet je ik zal m'n sub7 eens ff opzetten.. dan heb ik zo server poort open en pc poort.. kun je hun hele pc vern**ken...
The Great Thing Abouth Death Is That You Het So Many Opportunities To Practice Beforehand

Grtz Interieur Jacobs©
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

heb daar ook al proberen mee te werken met sub7 maar het lukte me niet kzou terug eens moeten proberen :wink:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

LDD schreef:wanne prul :? weet je ik zal m'n sub7 eens ff opzetten.. dan heb ik zo server poort open en pc poort.. kun je hun hele pc vern**ken...
Alsof je met Sub7 nog ver geraakt. Je hebt trouwens eerst al een open poort nodig vooraleer je verbinding kan maken en het aantal werkende poorten is beperkt. Hun site staat hoogst waarschijnlijk niet op hun pc site gehost en dan heb je bijster weinig aan Sub7...
LDD
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door LDD »

goed program.. echt waar... maar... gan we nie gezellig wa kletsen in het cafe? dan kunnen we er een biertje bijnemen en gezellig praten :lol:
The Great Thing Abouth Death Is That You Het So Many Opportunities To Practice Beforehand

Grtz Interieur Jacobs©
leon-180pk
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door leon-180pk »

niet meer nodig.
Laatst gewijzigd door leon-180pk op wo 04 jan, 2006 21:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Iedereen kan hacken als je een grafische interface hebt, daarom ook dat Sub7 zo gemakkelijk tegen te houden is. Je geraakt veel verder met een portscanner, fingerprint en een exploit ofzo...
leon-180pk
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Alfredo schreef:Iedereen kan hacken als je een grafische interface hebt, daarom ook dat Sub7 zo gemakkelijk tegen te houden is. Je geraakt veel verder met een portscanner, fingerprint en een exploit ofzo...

jij weet da zo goed :wink:
Afbeelding
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

@leon-180pk - Die uitleg is voor het versturen van anonieme emails, bij mijn weten kan je iemand zijn mailbox er niet mee opvullen ;)
Ik ken er wel iets van natuurlijk, maar puur theoretisch dan ;)

Als Ralph het toestaat, wil ik wel tonen hoe je een goede mailbomb maakt...
leon-180pk
Easy Quadrider
Easy Quadrider

ken jij een goed programma om mijn pc te controleren voor hackers enzo?
Afbeelding
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Alfredo schreef:@leon-180pk - Die uitleg is voor het versturen van anonieme emails, bij mijn weten kan je iemand zijn mailbox er niet mee opvullen ;)
Ik ken er wel iets van natuurlijk, maar puur theoretisch dan ;)

Als Ralph het toestaat, wil ik wel tonen hoe je een goede mailbomb maakt...
Ja geef maar anders via pm :wink:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik heb het niet verwijderd, maar het is niet de bedoeling dat dit soort dingen op een quad forum komen.

Sub7 wordt door virusscanners gedetecteerd.
leon-180pk
Easy Quadrider
Easy Quadrider

ik heb mijn bericht verwijderd.
twas verkeerd en ik wist niet of ik da wel mocht doen.
Afbeelding
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Ralph schreef:Ik heb het niet verwijderd, maar het is niet de bedoeling dat dit soort dingen op een quad forum komen.

Sub7 wordt door virusscanners gedetecteerd.
Wie had het hier over een DDoS attack? :D
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

leon-180pk schreef:ken jij een goed programma om mijn pc te controleren voor hackers enzo?
GFI LANguard N.S.S 7.0 is hier ideaal voor ;)
Plaats reactie