Pagina 3 van 3
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 13:03
door Ivoman #7
mx jake schreef:vraagje :
als je koelribben van je cilinder zo vuil worden dat je cilinder te warm word
hoe moet je dan je radiateur schoon houden

met een warmwaterkraan
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 13:17
door Vyrena
Met gaas of plastic ervoor.
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 13:37
door Ralph
Daar heeft Jake wel gelijk in. Als de koelvinnen niet schoonblijven dan blijft een radiator ook niet schoon.
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 14:11
door ZJORS
zit radiator meestal niet meer weggestoken, ma kvind het eiglijk ook maar idioot voor op blaster waterkoeling te steken

Geplaatst: wo 11 jan, 2006 14:17
door Ivoman #7
ZJORS schreef:zit radiator meestal niet meer weggestoken, ma kvind het eiglijk ook maar idioot voor op blaster waterkoeling te steken

Niet helemaal. Hij moet verse lucht krijgen, he.
Vyrena schreef:Met gaas of plastic ervoor.
Houdt een plastic de lucht niet teveel tegen?
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 14:24
door Dutje#82
ze bedoelt plastiek gaas.. zoals banshee
grtz
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 16:04
door Vyrena
Ja, of een plastic ''plaat'' met gaten erin (grote gaten dan)
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 18:24
door keesie
radiator ex cr250 en cnc gedraaide aluminium cylinderkop met verbeterde verbrandingskamer, zelf op mijn blaster gehad en rijdt super, moet wel 98 tanken ivm verhoogde compressie.
koeling werkt dmv thermo-syphoning.
let op: is niet blaster klasse legaal, dat is 200 cc luchtgekoeld.
