Pagina 3 van 7

Geplaatst: do 12 jan, 2006 13:35
door No Limit W-tec
Ze passen enkel valving aan, niet de veerlengte.

Geplaatst: do 12 jan, 2006 17:15
door flyingquad
Je vergeet erbij te zeggen dat deze prijzen excl btw zijn en zonder verzending heen en terug (in mijn geval toch), tenzij je zwart betaald hebt. Paardekam zal zonder aanpassing veer zijn terwijl dat wel nodig is bij de andere link.[/quote]

prijzen zijn met btw.
achter veer zelf was volgens paardekam in orde en hoefde voor niets te worden vervangen,in mijn geval dan toch!
ben er zelf naar toe gereden om vering weg te doen en ze gaan halen. is net over de grens! dus waarom dan verzenden?
zelfs met de orginele veer enorm verschil.
en voorste ben ik iets minder content!
ik ben geen pro rider he dus waarom hope geld aan uit geven?
trouwens met de woorde van paardekam, orginele vering op yfz zijn comfort vering,geen cross vering ma kzeg alleen wat er me vertelt werd.

Geplaatst: do 12 jan, 2006 17:30
door No Limit W-tec
Bel ne keer naar Kayaba, prijzen zijn veranderd, ook afstelling doen ze nu iets anders dan vroeger.

Achteraan idd enkel valving, tenzij je ook link verandert, dan is andere veer nodig.

Geplaatst: do 12 jan, 2006 17:50
door rippeke
dus van de setup van kayaba op je voorste veren ben je niet tevreden/ minder tevreden?

wat dan precies?

Geplaatst: do 12 jan, 2006 19:47
door flyingquad
rippeke schreef:dus van de setup van kayaba op je voorste veren ben je niet tevreden/ minder tevreden?

wat dan precies?
enkel bij ver springen ben ik er niet tevrede van, durven ze wel is toeslaan kan ook aan veerweg liggen!

Geplaatst: do 12 jan, 2006 20:37
door EXFSS
jongens, die mannenn van yamaha, honda, suzuki, enz. zijn niet achterlijk,

die origineele vering is best goed voor recreatief gebruik,

ben je wat gevorderd dan laat je ze revalven,

maar als je competitie rijdt of je quad aanpast, dan kom je er niet met je origineele versie,
en dan heb je natuurlijk de prijsverschillen,
je hebt de massaproductie en de stukoplagen,

zal een euwige discussie blijven,
je rijdt het beste op het materiaal dat je het beste gevoel geeft
alleen heb je bij de origineele vering en de goedkopere versies(reiger, showa, wp,...) instellingen staan die NIETS of weinig doen als je ze volledig open of dicht zet, en dan vooral de compressie verstelling,
dan moet je een gulden mideenweg vinden in je valving...
:wink:

Geplaatst: do 12 jan, 2006 20:52
door Hanzie
technoflex schreef: zal een euwige discussie blijven,
je rijdt het beste op het materiaal dat je het beste gevoel geeft
alleen heb je bij de origineele vering en de goedkopere versies(reiger, showa, wp,...) instellingen staan die NIETS of weinig doen als je ze volledig open of dicht zet, en dan vooral de compressie verstelling,
dan moet je een gulden mideenweg vinden in je valving...
:wink:
dat hebben we gemerkt he :)

Geplaatst: do 12 jan, 2006 20:55
door Dutje#82
eigenlijk verkoopt em nen helen cirque en wilt'm gewoon zeggen koopt technoflex daz de gulden middenweg 8) niet waar ?


grtz

Geplaatst: do 12 jan, 2006 20:58
door EXFSS
nee, technoflex is alles behalve de middenweg,

Maar daar moet je eerst mee gereden hebben voor je weet waarover je spreekt.

Iedereen zijn goesting, maar ik weet wat er voor qualiteit er bij ons in de testbank staat, en daar zou je van verschieten.
ik heb nog nooit een merk afgebroken, alleen toegelicht wat de pluspunten en de minpunten zijn,
de keuze ligt nog altijd bij de klant.

Geplaatst: do 12 jan, 2006 21:50
door Vyrena
Btje overdreven wat Technoflex nou weer zegt, net of die ze allemaal getest heeft.
Mijn WP`s doen het nog altijd goed, en ik spring als 1 van de versten in mijn klasse, en neem tafels en al en nog nooit gevallen ofzoiets door mn vering.

Geplaatst: vr 13 jan, 2006 09:30
door No Limit W-tec
technoflex schreef:jongens, die mannenn van yamaha, honda, suzuki, enz. zijn niet achterlijk,

die origineele vering is best goed voor recreatief gebruik,

ben je wat gevorderd dan laat je ze revalven,

maar als je competitie rijdt of je quad aanpast, dan kom je er niet met je origineele versie,
en dan heb je natuurlijk de prijsverschillen,
je hebt de massaproductie en de stukoplagen,

zal een euwige discussie blijven,
je rijdt het beste op het materiaal dat je het beste gevoel geeft
alleen heb je bij de origineele vering en de goedkopere versies(reiger, showa, wp,...) instellingen staan die NIETS of weinig doen als je ze volledig open of dicht zet, en dan vooral de compressie verstelling,
dan moet je een gulden mideenweg vinden in je valving...
:wink:
Vind niet dat je als concurrent Reiger moet afbreken, Reiger is goed, mits goed gevalved.

Geplaatst: vr 13 jan, 2006 19:40
door yfz-450 king of the quads
ik heb met wp veren op me blaster gereden veerde heel goed :D

Geplaatst: za 14 jan, 2006 13:05
door Hanzie
hij breekt niets af, hij vertelt gewoon wat wij hebben gemerkt bij reiger vering. dat had niks met afstelling te maken. als jij de compressie dicht draait en je kunt de vering nog tot op de grond duwen en er verandert bijna niets/weinig... dan klopt er toch iets niet als ze dan zogezegd om gewicht en a-aren zijn gemaakt.

Geplaatst: za 14 jan, 2006 22:00
door No Limit W-tec
Hanzie schreef:hij breekt niets af, hij vertelt gewoon wat wij hebben gemerkt bij reiger vering. dat had niks met afstelling te maken. als jij de compressie dicht draait en je kunt de vering nog tot op de grond duwen en er verandert bijna niets/weinig... dan klopt er toch iets niet als ze dan zogezegd om gewicht en a-aren zijn gemaakt.
Als ik spreek over afstelling spreek ik over valving, niet over regeling. Reiger maakt alle vering gelijk, niet op gewicht, daar zit het probleem.

Geplaatst: zo 15 jan, 2006 03:09
door EXFSS
elke schokdemper is goed als ie goed gevalved is...
maar je rijdt niet altijd op hetzelfde parcours, en daar heb je de fijnregeling voor nodig