Goede quad voor een beginner?
Tsja eens je echt het quad rijden geproefd hebt zul je geen spijt hebben dat je een Blaster hebt gekocht, ook al kan je er niet mee op de openbare weg komen... Je vader kan ook altijd rijden met jou achterop he, als je dan in de bossen ofzo komt rij jij ffkes. Maar dat moet je zelf uitmaken wat je gaat doen
Ik heb vroeger zo'n Aeon Cobra 50 (gehomologeerd) gehad, die ging wel vooruit hoor. Standaard iets van 55... Kun je altijd beetje opdrijven... Ik had er wel veel problemen mee, dat ding is niet zo gemaakt voor van kop tot teen onder de modder te zitten...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Nieuwe Blaster kost zo'n 4250 euro. Maar als je er mee de weg op wilt betaal je wel zo'n 7000. Maar dan moet je wel je autorijbewijs halen.
Voor 2800 euro kan je wel een 2e hands kopen maar dan zal je er toch zelf nog wat aan moeten versleutelen. Ze zijn wel simpel op te voeren en het is eigenlijk wel de quad met het kleinste motortje wat toch heel wat presteerd. Lager dan 200cc moet je echt niet gaan.
Als je klaar bent met school heb je er weer niks aan zo'n klein ding, niet doen zou ik zeggen.
Voor 2800 euro kan je wel een 2e hands kopen maar dan zal je er toch zelf nog wat aan moeten versleutelen. Ze zijn wel simpel op te voeren en het is eigenlijk wel de quad met het kleinste motortje wat toch heel wat presteerd. Lager dan 200cc moet je echt niet gaan.
Als je klaar bent met school heb je er weer niks aan zo'n klein ding, niet doen zou ik zeggen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik heb voor 7700 een suzuki met papieren
als ik het zo toch hoor, gaat zo'n 50cc best goed, maar denk er wel aan dat je er idd niet mee naar de cross moet gaan. hetzelfde als een scooter dus, alleen op de weg, met een scooter ga je ook niet naar het circuit!
als ik het zo toch hoor, gaat zo'n 50cc best goed, maar denk er wel aan dat je er idd niet mee naar de cross moet gaan. hetzelfde als een scooter dus, alleen op de weg, met een scooter ga je ook niet naar het circuit!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us