PGO buggy project - power op 4 wielen - cbr 600f
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Heb vanavond nogmaals een ritje gemaakt, echter kan dit nog maar in de 1ste versnelling daar de elek schakeling volgende week word gemonteerd, het word een trip-tronic system op het stuur te bedienen
Maar ik heb even op een lang recht stuk getest en trekt op in 1ste tot misschien wel 100p/u en dit in een fractie van tijd, de tranen stonden in mijn ogen van de power, bangelijk, dit is een moordmachiene
Maar ik heb even op een lang recht stuk getest en trekt op in 1ste tot misschien wel 100p/u en dit in een fractie van tijd, de tranen stonden in mijn ogen van de power, bangelijk, dit is een moordmachiene
later is al lang begonnen!
Waar haal je dat schakel systeem vandaan en hoe sluit je zo iets aan?habit schreef:Heb vanavond nogmaals een ritje gemaakt, echter kan dit nog maar in de 1ste versnelling daar de elek schakeling volgende week word gemonteerd, het word een trip-tronic system op het stuur te bedienen
Word dit zo in een kit verkocht?
Groeten
Respect
I LOVE CATS THEY TASTE JUST LIKE CHICKEN
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Beste masterg, voor de elek. schakeling is er op de markt een oplossing te koop en noemt " quick-shifter " alleen is dat ding niet te betalen circa 2500€ nog zelf te monteren, voor die prijs is voor mij de leut er af en de fierheid op de ombouw slaat dan ook op niets hé
Mijn oplossing is eenvoudiger, ik ga te werk met relais en deuropeners van kofferbak volumewagen, compact en kost me circa 150€ alles in!
de kunst van d eombouw is van alles binen het budget te houden
Daniél
Mijn oplossing is eenvoudiger, ik ga te werk met relais en deuropeners van kofferbak volumewagen, compact en kost me circa 150€ alles in!
de kunst van d eombouw is van alles binen het budget te houden
Daniél
ziet er erg strak uit
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Hoi Jongens,
Voor allen die nieuwsgierig is over de elektrische schakeling de werken zijn klaar en het werkt perfect, via 2 knopjes op het stuur schakel ik op en af
Zalig rijden 130p/u geen probleem, kan veel sneller maar dan word het riskie
Foto's van de schakeling op www.daniel-heylen.magix.net onder " bugxter "
Greetz
Daniél
Voor allen die nieuwsgierig is over de elektrische schakeling de werken zijn klaar en het werkt perfect, via 2 knopjes op het stuur schakel ik op en af
Zalig rijden 130p/u geen probleem, kan veel sneller maar dan word het riskie
Foto's van de schakeling op www.daniel-heylen.magix.net onder " bugxter "
Greetz
Daniél
-
- Quadrider