Pagina 3 van 4
Geplaatst: ma 03 apr, 2006 19:25
door habit
Wat betreft die achterveren, klopt ik zou deze wel willen aanpassen naar regelbare veren! waar kan ik zoiets vinden? en dan op gas of lucht?, ik heb daar geen ervaring mee?
Daniél
Geplaatst: ma 03 apr, 2006 19:27
door Ralph
Techno Flex in Weert (NL op de grens van BE) kan ze op maat maken.
Geplaatst: ma 03 apr, 2006 19:38
door habit
Heb vanavond nogmaals een ritje gemaakt, echter kan dit nog maar in de 1ste versnelling
daar de elek schakeling volgende week word gemonteerd, het word een trip-tronic system op het stuur te bedienen
Maar ik heb even op een lang recht stuk getest en trekt op in 1ste tot misschien wel 100p/u en dit in een fractie van tijd, de tranen stonden in mijn ogen van de power, bangelijk, dit is een moordmachiene
Geplaatst: ma 03 apr, 2006 19:44
door tointjuh
habit schreef:bangelijk, dit is een moordmachiene
daar moet je juist blij om zijn
Geplaatst: ma 03 apr, 2006 20:59
door Steffen
damn, das al een aardig snelheidje in eerste
ik vindt dit echt een heel tof projectje, heel goed gedaan man
Geplaatst: di 04 apr, 2006 08:47
door masterg
habit schreef:Heb vanavond nogmaals een ritje gemaakt, echter kan dit nog maar in de 1ste versnelling
daar de elek schakeling volgende week word gemonteerd, het word een trip-tronic system op het stuur te bedienen
Maar ik heb even op een lang recht stuk getest en trekt op in 1ste tot misschien wel 100p/u en dit in een fractie van tijd, de tranen stonden in mijn ogen van de power, bangelijk, dit is een moordmachiene
Waar haal je dat schakel systeem vandaan en hoe sluit je zo iets aan?
Word dit zo in een kit verkocht?
Groeten
Respect
Geplaatst: di 04 apr, 2006 16:04
door habit
Beste masterg, voor de elek. schakeling is er op de markt een oplossing te koop en noemt " quick-shifter " alleen is dat ding niet te betalen circa 2500€ nog zelf te monteren, voor die prijs is voor mij de leut er af en de fierheid op de ombouw slaat dan ook op niets hé
Mijn oplossing is eenvoudiger, ik ga te werk met relais en deuropeners van kofferbak volumewagen, compact en kost me circa 150€ alles in!
de kunst van d eombouw is van alles binen het budget te houden
Daniél
Geplaatst: di 04 apr, 2006 16:41
door Ralph
Waarom geen servo motor of een stappenmotor?
Als zo'n deuropener werkt dan is dat ook prima
Geplaatst: di 04 apr, 2006 16:59
door masterg
Mooi idee
Kan je als het klaar is wat fotos plaatsen want dit lijkt mij interessant om te weten.
Want hoe zit dan nu de versnellingsbak aangesloten?
Veel succes nog.
Groeten
Glenn
Geplaatst: di 04 apr, 2006 17:19
door habit
wel, momenteel is de versnellingsbak nog niet gekoppeld en kan ik enkel rijden in een met de hand ingeschakelde versnelling alvorens ik vertrek! dat waren dus de testritten hé
Geplaatst: wo 05 apr, 2006 07:16
door EXFSS
zeer interessant,
houd ons op de hoogte
Geplaatst: wo 05 apr, 2006 12:50
door klf300
ziet er erg strak uit
Geplaatst: vr 21 apr, 2006 21:06
door habit
Hoi Jongens,
Voor allen die nieuwsgierig is over de elektrische schakeling
de werken zijn klaar en het werkt perfect, via 2 knopjes op het stuur schakel ik op en af
Zalig rijden 130p/u geen probleem, kan veel sneller maar dan word het riskie
Foto's van de schakeling op
www.daniel-heylen.magix.net onder " bugxter "
Greetz
Daniél
Geplaatst: vr 21 apr, 2006 21:42
door blaster200
Ralph schreef:Techno Flex in Weert (NL op de grens van BE) kan ze op maat maken.
kwis nie de hun bij mij in de ''buurt'' woonden
Geplaatst: vr 21 apr, 2006 22:39
door Ralph
Becon heeft ook zo'n PGO staan, heb hem gister gezien, maar die dingen scheuren op alle mogelijke punten. A-armpjes, montage punten van de a-armen, montage plaatje van de stuurstang, alles scheurt.