neeroeteren
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
technoflex schreef:is idd bewezen van de uitlaat, maar blijft nog het probleem van neeroeteren,
dit terein ligt in een gat, ver weg van de bewoonde wereld en nog slagen er een paar mierenneukers erin dit om zeep te helpen
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op di 11 apr, 2006 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
er was al eens sprake om iets te doen gaan betogen in brussel maar als je hier het forum leest doen ze allemaal mee tot de dag er is
als je mail stuurt naar mensen antwoorden ze niet of weten ze het niet goed
er moet iets gedaan worden maar hoe krijg je iedereen mee naar brussel alleen ga ik niet maar wij met onze club willen wel iets organiseren daarvoor (tijd insteken)
maar dan moet iedereen mee natuurlijk
als je mail stuurt naar mensen antwoorden ze niet of weten ze het niet goed
er moet iets gedaan worden maar hoe krijg je iedereen mee naar brussel alleen ga ik niet maar wij met onze club willen wel iets organiseren daarvoor (tijd insteken)
maar dan moet iedereen mee natuurlijk
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Gij kent die motorcrossbonden niet zeker, kunnen elkaar noch rieken noch zien. Dat is één van de redenen dat er niets van komt. En die ouwe mannekes van de bond zijn bang van terreinen. Ze denken dat ze concurrentie gaan krijgen en minder piloten aan de start. Begrijp redenering niet echt maar kom...JohnBeton schreef:Ik denk dat het best is dat de bonden eens samen gaan zitten.
Misschien ook een soort 'campagne' beginnen met bekende gezichten uit de crosswereld zoals Everts en co.
Als er zich geen grote mannen als smets en everts achter zetten komt er geen schot in de zaak. Misschien in het najaar, dan stoppen ze toch beiden, kunnen ze samen wat opzetten. Nu moet je ook niets beginnen, crossers gaan nu niet opkomen, zijn ieder weekend aan 't rijden, enkel in winter kan je iets opzetten met succes.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Waar mogen we allicht nog rijden ?
Ze zijn bezig ( de groene ) met alles aan het naar de kl*t*n helpen die er is !
Parcours die dichtgaan, ze zijn dan verwonderd dat er overal gereden word waar er niet mag gereden worden
bvb. door bossen of wandelpaatjes tussen velden ...
Waar gaat dat naartoe ?
Greetzz, RoBiN
Ze zijn bezig ( de groene ) met alles aan het naar de kl*t*n helpen die er is !
Parcours die dichtgaan, ze zijn dan verwonderd dat er overal gereden word waar er niet mag gereden worden
bvb. door bossen of wandelpaatjes tussen velden ...
Waar gaat dat naartoe ?
Greetzz, RoBiN
Yamaha Banshee 05' & 97'
dit is hier al verzekers 100 keer aangehaald zo een onderwerp en 1000 bladzijden die je kan terug vinden op het forum maar daar blijft het ook bij. En zo blijven we verder gaan ...
Of ik er iets kan aan doen? nee want wie ben ik?
Zo hebben ze hier de treinroute afgesloten om dit voor de paarden voor te behouden. Vaag ik hier vierkant mijn ***** aan. Is een rechtstuk onverhard van denk ik 10km lang.
Of ik er iets kan aan doen? nee want wie ben ik?
Zo hebben ze hier de treinroute afgesloten om dit voor de paarden voor te behouden. Vaag ik hier vierkant mijn ***** aan. Is een rechtstuk onverhard van denk ik 10km lang.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Als ze zo verder doen straks nergens meer, bij de mensen van het groen en de boswachter gaat het in 80% over geluids overlast.RoBiN schreef:Waar mogen we allicht nog rijden ?![]()
Maaar ja bijna iedereen wil laten horen dat hij of zij in de bossen zijn , kunt ze meestal al van enkele Km. horen aankomen, want ze willen bijna allemaal een OPEN uitlaat voor een paar pk meer?, waar de meesten onder ons (parkoer crossers niet meegerekend) denken veel lawaai dat
ze snel gaan en de meerderhijd hiervan kan zijn originele pk. nog niet baas maar ja, rechtdoor kan iedereen .
Wat ik wil zeggen (schrijven) als iedereen die op de openbare weg of bos rijd zich eens aan de geluidsnorm houd (originele uitlaad) en geen 6 keer
door het zelfde bosweg scheurd dan worden de groen en de boswachters zeker ni boos.
Wij gaan bijna wekelijks rijden met 6 quads door de bossen en respekteren ook andere in het bos en hebben nog geen enkele opmerking gekregen
en zijn de boswachter en politie ook al tegen gekomen in het bos en zonder problemen.
En die het hard's roepen van we mogen nergens meer komen zullen bijna allemaal een hoop kabaal bij hebben en dan ben je nergens welkom.
(rij zelf met originele uitlaat)
Groetjes,Harley
BRON : Het Balang van Limburg
12/04 Buurtbewoners Waterloos willen onafhankelijke geluidstesten
“De wetten voor lawaaisporten zijn er en die moeten ze respecteren. Het kan niet in natuurgebied maar daar maken ze uitzonderingen op. Dat kan niet voor ons,” zegt actiecomité Leefbaar Waterloos, dat via de rechtbank de crossactiviteiten op het circuit in Neeroeteren liet stilleggen. “We hebben niets tegen motorsport, maar het moet op de juiste locatie.” De Club MC Maasland is intussen in beroep gegaan, nieuwe stappen houden ze in beraad.
Het botert al een hele tijd niet tussen buurtbewoners van het crosscircuit in Neeroeteren (Maaseik) en motorcrossclub MC Maasland, maar de voorbije dagen is het helemaal koude oorlog: 23 gezinnen van het actiecomité Leefbaar Waterloos stapten naar de rechtbank in Tongeren en die liet de crossactiviteiten stilleggen. Voor de wedstrijd van afgelopen weekend wilden de buurtbewoners wel nog een uitzondering maken.
“Sinds midden jaren ‘80 werd hier sporadisch gecrosst, maar dat was geen probleem. Het is pas de afgelopen jaren - toen het hier geprofessionaliseerd werd - dat het niet meer leefbaar is. Afgelopen zomer was het niet te doen, met 9 opeenvolgende dagen dat er gecrosst werd,” zeggen leden van het actiecomité. Maar is het niet zo dat verschillende gezinnen er pas zijn komen wonen toen er al een crosscircuit lag? “Dat is hooguit 10 procent.”
“In de Vlarem-regels staat dat er minstens 500 meter van de huizen moet gecrosst worden, hier is het amper 70 meter. Maar dan noemen ze ons opeens geen woongebied meer. Ook onze handtekeningenactie met 229 gezinnen is niet toegevoegd tijdens de inspraakprocedure voor de opmaak van het Provinciaal Ruimtelijke Uitvoeringsplan (PRUP nvdr.), dat van het natuurgebied een recreatiezone wil maken,” reageert het comité boos.
“De provincie had trouwens beloofd dat ze zouden wachten op het milieu-effectenrapport (MER nvdr.) voor dat uitvoeringsplan werd opgemaakt. Maar nu willen ze op de volgende provincieraad het PRUP toch goedkeuren, om ons voor voldongen feiten te zetten. Ik kan me ook niet voorstellen dat - met welke maatregelen dan ook - de geluidsnormen worden gehaald, we zullen zien of het MER dat allemaal hard kan maken. Het is trouwens meer dan lawaai, het is ook geurhinder, en veel fijn stof.”
Maar willen ze het nu weg of niet? “Dat laten we aan het MER over, maar wetten bestaan en moeten nageleefd worden.” “Vooral maatregelen tegen de overlast zijn belangrijk. Als het MER zegt dat dit mogelijk is, heeft de club alle recht om open te blijven. Mijn cliënten zijn ook niet tegen crossers, ze willen alleen een leefbare situatie,” zegt hun advocate Christine Vaes.
Het comité wil wel de komende tijd wedstrijden toelaten, om met een onafhankelijke expert geluidsmetingen te laten uitvoeren. Club MC Maasland zelf is intussen in beroep gegaan tegen het vonnis van de Tongerse rechtbank. Ze willen voorlopig nog niet reageren.
de naaimachine van mijn grootmoeder hebde toch ook oordopkes nodig hoor.Fré schreef:leve de standaard uitlaatjes![]()
over mijn naaimachien gaan ze niet rap zagen
ojaa fre als je naaimachine draait gelijk je quad dan is er toch serieus iets mis met de naaimachine hoor, alle ja mijn gedacht he
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u