VBM Bree: DQT drukt de stempel
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja als ge na dirk zijne keek daar zat niks meer in en ging nog als een speer
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
idd ik vind het ook raar, in hamont zat de radiator ook vol en stotterde ook niet. maar zou niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen want hij loopt weer perfect nu hij afgekoelt en zuiver is... als je benzine bijna op is stottert hij ook, dat was net hetzelfde want ik dacht eerst dat de benzine op was maar dat kon niet, had pas getankt en naderhand gecontroleerd, zat volledig vol. als iemand een andere reden kan bedenken waarom hij stotterde, altijd welkom want ik zou het anders ook niet weten
laat de zomer nu maar komen
laat de zomer nu maar komen
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
als je laan een w tec geeft is het feest helemaal over voor jullie bij de vbmTutske*911 schreef:Ja laan is snel maar zal dit jaar toch flink zen best mogen doen om kampioen te worden.
Vanroy, Lambrechts en Yves boomgarden mag je toch ook niet te snel vergeten want die kunnen ook wel meestrijden voor de 1ste plaats. Dus zal een spannend seizoen worden.
En de w-tec zorgt echt wel voor betere resultaten. Heb zelf van de piloten die op w-tec rijden gehoord dat je langer kan openhouden op de afstopkippen dan met een yfz of... het is ook zo als je mij op een w-tec gaat zetten dat het ni veel verschil gaat maken geef toe dat je zonder lef en talent er ni geraakt maar aan de prestaties van de w-tec kan niet meer getwijfeld worden. ( mijn menig daar over )
this dat dat quadje van um bijna elke ker wel stuk gaat,maar voor een oude man rijdt ie toch nog wel zeer hard,dus ben maarblij anders wist ik al wie kampioen werd
mijn mening
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb Laan vorig jaar een voorstel gedaan om VBM te rijden maar eisen waren te hoog, dacht waarschijnlijk dat hij WK reed of zo. Zei ook dat hij Yamaha ter beschikking zou krijgen voor 2006 maar blijkbaar is daar ook niets van in huis gekomen en rijdt hij nog steeds met de EML. Maar blijft een goede rijder, al denk ik niet dat hij niveau van Brems of Vlaeymans haalt.
Jammer dat er zoveel verschillende bonden zijn waar quad gereden wordt. Zo krijgen we niet echt zicht op niveau dat er in België rijdt. BQR, MCLB, VBM, VMCF, clubkampieonschap Lille,... BQR beweert wel de grote quadbond te zijn, maar mist toch heel wat (Vlaamse) toppiloten : De Cuyper, Vlaeymans, Swaenepoel, Van Roy, Laan,...
Daarom nogmaals oproep om massal naar de cross in Komen af te zakken om je eens te meten met de andere toprijders. Heel Planet Quad Racing zal aanwezig zijn, de vaste BQR toppers en nog wat sterke dagvergunningsrijders. Ben echt benieuwd wat het gaat geven. Jammer dat Brems er niet bij kan zijn, die had al belofte om op de MCLB cross van Willemsvrienden te rijden.
Jammer dat er zoveel verschillende bonden zijn waar quad gereden wordt. Zo krijgen we niet echt zicht op niveau dat er in België rijdt. BQR, MCLB, VBM, VMCF, clubkampieonschap Lille,... BQR beweert wel de grote quadbond te zijn, maar mist toch heel wat (Vlaamse) toppiloten : De Cuyper, Vlaeymans, Swaenepoel, Van Roy, Laan,...
Daarom nogmaals oproep om massal naar de cross in Komen af te zakken om je eens te meten met de andere toprijders. Heel Planet Quad Racing zal aanwezig zijn, de vaste BQR toppers en nog wat sterke dagvergunningsrijders. Ben echt benieuwd wat het gaat geven. Jammer dat Brems er niet bij kan zijn, die had al belofte om op de MCLB cross van Willemsvrienden te rijden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Wees blij dat er wat bonden zijn in belgie, bij ons is er alleen de mon en daar mogen 1000cc meedoen Ik had het liever anders gezien, al had mijn budget het toegelaten had ik elke week voor de cross in belgie gezeten denk ik.No Limit YFZ schreef:Heb Laan vorig jaar een voorstel gedaan om VBM te rijden maar eisen waren te hoog, dacht waarschijnlijk dat hij WK reed of zo. Zei ook dat hij Yamaha ter beschikking zou krijgen voor 2006 maar blijkbaar is daar ook niets van in huis gekomen en rijdt hij nog steeds met de EML. Maar blijft een goede rijder, al denk ik niet dat hij niveau van Brems of Vlaeymans haalt.
JA, wij zijn de grote quadbond waarmee we willen zeggen dat wij de enige bond ijn waar alleen quads aan de start komen en meer dan 120. Daarom is het niveau over het algemeen ook beter, maar er zijn overal uitschieters. Dus wij beweren niks, het is gewoon een feit. En van dat missen van Vlaamse piloten: ja, maar wij moeten ze niet gaan halen eh, iedereen weet waar de bqr rijdt (of toch de meeste) dus as zij niet komen, tja... het is ook geen verplichting eh.
En onthou goed dat bqr eigenlijk een Waalse bond is die 10j geleden ongeveer ontstaan is en door toedoen van mijn pa zijn er heel wat vlamingen en nederlanders erbij gekomen...
Dus eerst hier ns over nadenken...
En ben er zeker van dat ne vlaeymans ofzo heel hoog kunnen eindigen misschien wel het hoogste, maar nu noemt ge der ook op eh, zo kunnen we bezig blijven ...
En onthou goed dat bqr eigenlijk een Waalse bond is die 10j geleden ongeveer ontstaan is en door toedoen van mijn pa zijn er heel wat vlamingen en nederlanders erbij gekomen...
Dus eerst hier ns over nadenken...
En ben er zeker van dat ne vlaeymans ofzo heel hoog kunnen eindigen misschien wel het hoogste, maar nu noemt ge der ook op eh, zo kunnen we bezig blijven ...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Blijf het jammer vinden dat het haast geen Vlaamse BQR manches zijn. Dit is ook de grootste reden waarom de Vlaamse toppers niet naar BQR overstappen, ze vinden dat het altijd in de Walen is en terecht.
Het is idd moeilijk om organisatoren te vinden, zeker met de rompslomp die er in Vlaanderen nodig is om vergunningen en dergelijke in orde te krijgen. Waarom organiseert BQR niet zelf of gaat op zoek naar mensen die willen helpen. Neem contact op met de permanente circuits van Westdorpe, Genk, Neeroeteren, Lille,... en je kunt met een minimum aan kosten en moeite een cross op Vlaams grondgebied geven.
Als BQR zelf het heft niet in handen neemt, waarom niet samen DQT, Erasmus, Flyingquads,... ?
Waarom doen jullie eigenlijk zelf geen cross meer Natasja ? Zou terug een stap in de goede richting zijn en extra cross op Vlaams grondgebied.
Het is mooi dat Tierache erbij gekomen is, mooi circuit, maar waarom geen circuit in Vlaanderen aanspreken ?
Het is idd moeilijk om organisatoren te vinden, zeker met de rompslomp die er in Vlaanderen nodig is om vergunningen en dergelijke in orde te krijgen. Waarom organiseert BQR niet zelf of gaat op zoek naar mensen die willen helpen. Neem contact op met de permanente circuits van Westdorpe, Genk, Neeroeteren, Lille,... en je kunt met een minimum aan kosten en moeite een cross op Vlaams grondgebied geven.
Als BQR zelf het heft niet in handen neemt, waarom niet samen DQT, Erasmus, Flyingquads,... ?
Waarom doen jullie eigenlijk zelf geen cross meer Natasja ? Zou terug een stap in de goede richting zijn en extra cross op Vlaams grondgebied.
Het is mooi dat Tierache erbij gekomen is, mooi circuit, maar waarom geen circuit in Vlaanderen aanspreken ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
- Quadrider
is die door mij getrokken hans ?
straks alle foto's te bekijken op www.bojar-racing.tk
honda the power of dreams
honda trx400 !
honda trx400 !
-
- Quadracer
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
nee ik weet niet van wie die komtblasterke27 schreef:is die door mij getrokken hans ?
DQT Racing Team
getverdemme hoe zie je uit hanzie smeerkeesHanzie schreef:nee ik weet niet van wie die komtblasterke27 schreef:is die door mij getrokken hans ?
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl