Pagina 3 van 14
Geplaatst: wo 20 dec, 2006 18:50
door Haagje
cilinder is net binnen gekomen
na kerst wordt alles eronder gelegt.
Geplaatst: za 30 dec, 2006 01:04
door Haagje
heb een nieuw crosstuur. zit er al op en men knipperlichten zitten nu onder men kappen. foto's zullen volgen.
dinsdag in het nieuwe jaar zal ook mijn uitlaat en cilinder er onder komen te liggen.
Geplaatst: di 02 jan, 2007 13:21
door Haagje
en vandaag is het dan zover
vanaaf wordt het eronder gemonteerd. nieuwe uitlaat+ cilinder en ff nieuw koelvloeistof wat bestemd is tot -37 graden voor de winter
Geplaatst: di 02 jan, 2007 13:39
door ::::JoReN::::
wil je dan ff fotootjes posten? ben benieuwd...
Geplaatst: di 02 jan, 2007 17:10
door Haagje
is goed maak miss vanaaf of anders morgen er even foto's van hoe het geworden is
Geplaatst: di 02 jan, 2007 19:00
door PeRReWePS
Hoi,
die uitlaat heb een maat van me ook gehad.. was absoluut niks
zei hij. De aangelaste ophanging brak ook vrij snel af...
Ik hoop dat hij het bij jou uiteraard wel beter doet...
Hij heeft nu de Tecnigas Quadder eronder en trekt nu veel beter door, roest niet en iets hogere top.
Geplaatst: di 02 jan, 2007 19:04
door gareth
Ligt eraan wat voor cilinder je hebt en watvoor carburateur en rollen.
Was die van je vriend wel goed afgesteld.
Je moet met de uitlaat monteren ook goed kijken of die niet onder spanningen zit. Ophangpunt aan het frame misschien opvukllen met ringen. En adners terug naar dealer en andere halen. Zit soms wel verschil in de uitlaten hoor.
Geplaatst: di 02 jan, 2007 22:14
door Haagje
PeRReWePS schreef:Hoi,
die uitlaat heb een maat van me ook gehad.. was absoluut niks
zei hij. De aangelaste ophanging brak ook vrij snel af...
Ik hoop dat hij het bij jou uiteraard wel beter doet...
Hij heeft nu de Tecnigas Quadder eronder en trekt nu veel beter door, roest niet en iets hogere top.
dan zal ik jullie eens wat vertelle
de uitlaat past er niet eens onder voor achteruit is hij bestemd maar als we hem corect eronder willen stoppen zit mijn achteruit in de weg en anders mijn achterveer
edit: zelfs de pakking ring was 1 mm te groot waardoor deze ook niet goed zou gaan afsluiten op de cilinder en uitlaat.
de cillinder zit er wel onder
.
ik heb het bedrijf een mailtje gestuurd en kijken hoe dit opgelost kan worden.
houd jullie op de hoogte
Edit:
net bericht terug gekregen. het bleek dus dat ze de verkeerde opgestuurd hadden. En ze zijn zo vriendelijk een nieuwe op te sturen.
Maar hoe zit het nu. aangezien ik hoor dat bij de een hij goed loopt en de andere kapot ging. was het de zelfde als op de foto bij mij? op pagina 2? laat even wat weten.
mvg
michiel
Geplaatst: do 04 jan, 2007 09:49
door PeRReWePS
Hoi Michiel,
precies dezelfde want ik ken geen 1 uitlaat met zo'n rare knik op het einde.. bij hem moest zelfs zijn plaatje/achterlicht verhangen worden.
Nu met de Tecnigas hoefde dat niet omdat deze gewoon recht loopt, netals de originele uitlaat...
(welk merk is deze uitlaat eigenlijk want dat staat er niet op...)
Geplaatst: vr 12 jan, 2007 14:22
door Haagje
hey. het is een technigas volgens mij.
maarja hij paste niet
maar heb hem al terug gestuurd en het probleem wordt al opgelost. krijg mijn geld terug.
dus een toppie bedrijf
ik zou dan ook een probleem krijgen met mijn plaatje.
en wil niet graag de flex in men frame zette
ik ga nu gewoon opzoek naar een 2dehands nog redelijke uitlaat en deze omlassen.
zo kan ik wat geld besparen voor men 18 voor de auto
Geplaatst: wo 17 jan, 2007 15:06
door Haagje
heb een andere uitlaat gekocht voor 20 euro, van een goeie vriend. thx maik
nu nog een beetje opknappen en hij is weer nieuw
het is een leovince TT
hier wat foto's
ben nu de demper schoon aan het maken. daarna uitbranden en omlassen en dan polijsten
Geplaatst: wo 17 jan, 2007 19:14
door klf300
Ziet er goed uit1 maarem kan je nie wa vaker foto's poste?
anders wel intresant
Grtzz
Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:59
door Haagje
jow is goed
heb er nog een van men cilinder ( deze is wel met telefoon gemaakt)
heb er al 200 km mee gereden trekt soms door naar de 70 als ik een beetje berg af ga
heeft een dip bij de 45/52 en dan gaat hij door naar de 70. is wel mooi voor een goedkope maar goeie cilinder. haalde met de orgi 60/65.
Geplaatst: do 18 jan, 2007 16:05
door klf300
Waarom pleur je er geen 70 op? Gepakt wordt je toch nie bij die rollerbanken
70 is wel aardig snel voor zo'n ding
Grtzz
Geplaatst: do 18 jan, 2007 17:37
door Haagje
klf300 schreef:Waarom pleur je er geen 70 op? Gepakt wordt je toch nie bij die rollerbanken
70 is wel aardig snel voor zo'n ding
Grtzz
nja zoals ik al eerder heb gezegt ouders he
maja als ik de nieuwe boete tabel zie van de rollerbanken of als je gepakt wordt...
nee dankje zonden van men geld