Pagina 3 van 9
Geplaatst: do 29 jan, 2004 19:41
door Hanzie
ik denk dat ik een rino ga nemen, en dan laten jetten door jumpingjet, is best goedkoop totaal en als hij me niet aanstaat verkoop ik m wel terug aan marco, had hij geen problemen mee.
Geplaatst: do 29 jan, 2004 19:54
door Teunie
Try before U buy. Zucht. Marco is een god.
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 07:26
door Hanzie
pff heb de prijs van ralph gekregen van een slip-on pro circuit... ik weet het echt niet... tuurlijk zal de PC beter zijn als de rino... maar in hoeverre? genoeg om 100euro extra te betalen...
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 07:53
door No Limit W-tec
Wat gaat je Rino kosten ?
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 16:42
door Hanzie
enkel demper 210euro, krijg er de juiste jets bij.
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 16:56
door Fré
Hanzie schreef:enkel demper 210euro, krijg er de juiste jets bij.
toch geen full system?
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 17:02
door Hanzie
Fré schreef:Hanzie schreef:enkel demper 210euro, krijg er de juiste jets bij.
toch geen full system?
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 17:05
door Mika
Ik heb even ter info 500eur betaald voor mijn compleet systeem een 100eur teruggekregen voor mn oud
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 17:05
door Fré
ja idd, maar kvroeg me af of je nog altijd van plan bent om een full system te kopen? Of nu enkel uitlaat?
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 17:07
door Hanzie
aha zo bedoel je.
ik weet het niet, ik wil allesinds de rino proberen, wie niet probeert zal het ook noait weten! ook is de standaard voorbocht van de Z en KFX al heel dik, dus die is eigenlijk al vrij goed opzich, maar het kan natuurlijk altijd beter, ben nog op een prijs aan het wachten van iemand, ik heb al een prijs van nikolas en marco.
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 17:12
door Fré
idd daar heb je een punt.
maar kijk es naar de lengte van alle aftermarket headers en vergelijk die es met de stock header. Allemaal veel korter zonder die "ommetoer" onder en langs de ventilator.
En de lengte doet veel aan de manier waarop (en of) je motor vermogen wint, en als ik dat zo zie dan lijkt het alsof onze standaard uitlaatbocht iets te lang is.
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 22:25
door Hellracer
hoe liever je geld bij ipv van demper, je gaat nog beter rijden met origineel ipv goedkope aftermarket, spreek uit ervaring
steek nu terug een originele op mijn 400ex en meer koppel dan mijn FMF POWERCORE IV van 400euro alleen demper
Mijn HI-Flo FMF Head pipe blijft erop, geeft meer MID.
Mijn opinie natuurlijk en luidere uitlaat geeft alleen gevoel dat je rapper gaat.
Je zult ook niet meer zo gemakkelijk in 2de wheelies doen maar iets meer snelheid maar dat is niet het belang bij quad vind ik.
Steek liever je geld in CAM of iets anders.
Puur show en soms verlies heb ik gelezen.
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 22:37
door Teunie
Hellracer schreef:hoe liever je geld bij ipv van demper, je gaat nog beter rijden met origineel ipv goedkope aftermarket, spreek uit ervaring
steek nu terug een originele op mijn 400ex en meer koppel dan mijn FMF POWERCORE IV van 400euro alleen demper
Mijn HI-Flo FMF Head pipe blijft erop, geeft meer MID.
Mijn opinie natuurlijk en luidere uitlaat geeft alleen gevoel dat je rapper gaat.
Je zult ook niet meer zo gemakkelijk in 2de wheelies doen maar iets meer snelheid maar dat is niet het belang bij quad vind ik.
Steek liever je geld in CAM of iets anders.
Puur show en soms verlies heb ik gelezen.
Geloof er eigenlijk niet veel van....als ik over jouw jetting lees.....ja logisch dat een standaard dan beter gaat he!
Geplaatst: vr 30 jan, 2004 23:18
door Hellracer
heb 175 geprobeert met die uitlaat en heeft niks verbeterd daarbij uitlaat zet je pas als je echt alles hebt veranderd in motor.
Heb gelezen en je motor zelf niet de lcuth en benzine kan regelen zoals injectie is het beter een uitlaat met backpressure, tegendruk zoals de origineel voor betere torque anders verlies je veel in je mid.
just my 2 cent
ps: probeer en zegt me wat
Geplaatst: za 31 jan, 2004 01:17
door Hanzie
ik heb al andere nokkenassen en betere luchtinlaat. uitlaat is een van de eerste dingen die je verandert aan je quad wanneer je meer pk's wil... hierbij kan ik je zeker NIET steunen, kijk eens wat het doet op een blaster.......