Geplaatst: ma 23 okt, 2006 23:02
Juiste prijs zal ik morgen eens opzoeken (dacht iets boven de 200€), ik heb hem rechtstreeks bij trailtech besteld, op 3 dagen was ie hier...
en petje af voor de service !
Op donderdag-voormiddag besteld, vrijdagmiddag was het pakketje al in parijs (je krijgt een website van UPS om je pakket te volgen)
vorige maandag was UPS al aan de deur, niemand hier dus dinsdag opnieuw geleverd, m'n vader was net thuis, ik niet, dus die tekende af, niet wetende wat erin zat. 's avond neem ik het pakketje je, véél te licht (terwijl op de vrachtbrief 1.5kg stond).
Open gedaan, en jawel, de helft was er uit, de teller zelf me kabels was weg, alleen de temperatuursensor zat er nog in...
Vrachtbrief was afgetekend, dus in principe zat ik vast...
Toch even schadeclaim ingediend bij UPS, die 'gingen onderzoeken waar het mis ging'...
Voor de rest niets meer van vernomen...
Donderdag ook maar eens een mail gestuurd naar de sales afdeling van Trailtech zelf, binnen de 2 uren bericht terug dat ik gewoon moest opgeven wat ik nog miste, en dat ze het onmiddelijk zouden opsturen, met hun excuses.
Ik heb een foto gemaakt van de onderdelen die ik had, en hun die doorgemaild, en de dag erna (vorige vrijdag) kreeg ik al een mail terug dat alles onderweg was. Ik had me er al bij neergelegd dat ik opnieuw porto-kosten en import belasting en van die zooi moest betalen, maar neen hoor...
vandaag, maandag kwam het pakket thuis aan, verstuurd vie UPS Express Plus. Zonder kosten, het vervoer hebben ze dus volledig op hun genomen, én wat er nog bij kwam, op de vrachtbrief hadden ze gezet 'warranty product', hierdoor vervielen ook de importkosten...
Dus, iederen kan zeggen wat ie wil, en het mag misschien wat duurder zijn, maar de service die trailtech levert, daar sta ik echt van te kijken !
en petje af voor de service !
Op donderdag-voormiddag besteld, vrijdagmiddag was het pakketje al in parijs (je krijgt een website van UPS om je pakket te volgen)
vorige maandag was UPS al aan de deur, niemand hier dus dinsdag opnieuw geleverd, m'n vader was net thuis, ik niet, dus die tekende af, niet wetende wat erin zat. 's avond neem ik het pakketje je, véél te licht (terwijl op de vrachtbrief 1.5kg stond).
Open gedaan, en jawel, de helft was er uit, de teller zelf me kabels was weg, alleen de temperatuursensor zat er nog in...
Vrachtbrief was afgetekend, dus in principe zat ik vast...
Toch even schadeclaim ingediend bij UPS, die 'gingen onderzoeken waar het mis ging'...
Voor de rest niets meer van vernomen...
Donderdag ook maar eens een mail gestuurd naar de sales afdeling van Trailtech zelf, binnen de 2 uren bericht terug dat ik gewoon moest opgeven wat ik nog miste, en dat ze het onmiddelijk zouden opsturen, met hun excuses.
Ik heb een foto gemaakt van de onderdelen die ik had, en hun die doorgemaild, en de dag erna (vorige vrijdag) kreeg ik al een mail terug dat alles onderweg was. Ik had me er al bij neergelegd dat ik opnieuw porto-kosten en import belasting en van die zooi moest betalen, maar neen hoor...
vandaag, maandag kwam het pakket thuis aan, verstuurd vie UPS Express Plus. Zonder kosten, het vervoer hebben ze dus volledig op hun genomen, én wat er nog bij kwam, op de vrachtbrief hadden ze gezet 'warranty product', hierdoor vervielen ook de importkosten...
Dus, iederen kan zeggen wat ie wil, en het mag misschien wat duurder zijn, maar de service die trailtech levert, daar sta ik echt van te kijken !