Pagina 3 van 3
Geplaatst: wo 18 okt, 2006 10:44
door Dozo
Ralph schreef:Zaterdag belde iemand mij die zijn banden op 2 bar had staan
Hij vond ze heel erg trillen, toen had zijn dealer gezegd dat hij het dan maar eens op 2,5 moest proberen
2,5 ? zo te horen weet die dealer niet echt waar hij het over heeft...2,5... dan heb je totaal geen vering meer in je band zitten en je voelt elk steentje/takje...
lijkt me geen gezond advies...
Geplaatst: wo 18 okt, 2006 11:38
door Ralph
Mooie spul die Tireballs maar geen mooie prijs. Met 2,5 exploderen ze met het pompen al dan niet tijdens het rijden, ik weet helaas niet welke dealer het was, anders kan je daar beter geen banden kopen
Geplaatst: vr 20 okt, 2006 12:03
door EXFSS
Ralph schreef:Mooie spul die Tireballs maar geen mooie prijs.
weet ik, maar als je uitvalt met een lekke band... en je hebt geen reserveset velgen en banden nodig.
Geplaatst: vr 20 okt, 2006 20:34
door WJB#222
Lol ralph dan moet ik nog gaan uitkijken met de bar in mijn banden
Geplaatst: vr 20 okt, 2006 20:43
door klf300
Ik heb ze vandaag opgepomp tot 1,7 a 8 bar is dat te veel? of kan het er mee door ?
GRTZ
Geplaatst: vr 20 okt, 2006 20:44
door WJB#222
Veel te veel staat als het goed is op je band . Tenminsten bij mij veel te veel volgen de winkel
Geplaatst: za 21 okt, 2006 09:43
door Ralph
technoflex schreef:en je hebt geen reserveset velgen en banden nodig.
Daar heb je gelijk in, je kan het vergelijken met een set reserve banden en het is ook nog zo dat je door kan rijden.
Geplaatst: za 21 okt, 2006 10:03
door peet107
klf300 schreef:Ik heb ze vandaag opgepomp tot 1,7 a 8 bar is dat te veel? of kan het er mee door ?
GRTZ
Dat is veel te veel jong 1.7 bar Rij nu op een goei 0.5 bar en dat is perfect naar mijn mening voor op de baan misschien 0.65 maar meer steek ik niet in mijn banden