Ralph schreef:Misschien is dat de reden dat ie weg moetquad-racerrr schreef:en nu moet je maar wat anders berijden he![]()
NIEUWE PREDATOR 500 voor mij
Jonges ik heb vandaag een nieuwe Raptor 700 SE zwart/oranje gekocht. Echt een vette machine.
Maar ik zou ook geen predator willen hebben en dat is om het volgende. Er zit zoon hut vorm
in het zadel waar je niet uit komt je glijd gelijk voor op de tank en komt er niet vanaf
en ik had het gevoel als of ik er overheen vloog zo ver zit je naar voren. Hij ziet er wel
gaaf uit vind ik hij zou misschien ook wel lekker rijden alleen hoe je er op zit vind ik waardeloos.
Maar ik zou ook geen predator willen hebben en dat is om het volgende. Er zit zoon hut vorm
in het zadel waar je niet uit komt je glijd gelijk voor op de tank en komt er niet vanaf
en ik had het gevoel als of ik er overheen vloog zo ver zit je naar voren. Hij ziet er wel
gaaf uit vind ik hij zou misschien ook wel lekker rijden alleen hoe je er op zit vind ik waardeloos.
Ik denk niet dat het slim van je is om zo'n aanbod te weigeren.adlyRocky schreef:Er belde gister iemand die wou er 8500 Voor geven![]()
Na wat gepraat wou die er 9000 voor geven![]()
![]()
![]()
9500 zij ik vaste prijs anders koop je hem maar bij de dealer voor 4000 extra![]()
![]()
Uiteraard eigen keuze, maar ik denk dat je in je handjes mag klappen als je er 9000 voor krijgt.
Er is een heel beperkt publiek dat die Polarissen koopt, zeker een bijna nieuwe.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Ik had dit ook dat ik naar voor ging maar dan staat je vering niet goed dan moet je hem achter
lager zetten een voor hoger... Ik heb er geen last van. Maar een raptor is weer zo onstabiel hoog.
Maar geeft niet de polaris hoeft niet meer weg heb me jetski al verkocht voor 10
lager zetten een voor hoger... Ik heb er geen last van. Maar een raptor is weer zo onstabiel hoog.
Maar geeft niet de polaris hoeft niet meer weg heb me jetski al verkocht voor 10
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
Ingridjequad
- Quadfanaat

-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Hij blijft gewoon te koop maar de jetski en onze quad moest snel weg omdat we
een nieuwe speedboot gekocht hadden in plaats van de jetski wilden we gaan varen
met een grote boot.. Daarom moest de predator als eerste snel weg maar de speedboot
hebben we inmiddels dus ik zit niet meer op een schopstoel.. Hij blijft wel te koop maar
de prijs blijft gewoon 9500 en hoeft hem niet te verkopen als ik er minder voor krijg van
met vriendin
een nieuwe speedboot gekocht hadden in plaats van de jetski wilden we gaan varen
met een grote boot.. Daarom moest de predator als eerste snel weg maar de speedboot
hebben we inmiddels dus ik zit niet meer op een schopstoel.. Hij blijft wel te koop maar
de prijs blijft gewoon 9500 en hoeft hem niet te verkopen als ik er minder voor krijg van
met vriendin
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500