16 en op de quad
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Natuurlijk mag jij dat Adly rijderadly rijder schreef:dus met een shee voor 95 mag het wel ook al woon ik midden in eindhoven
Want je woont in Eindhoven dat is tenslotte BELGIE toch?
alle antwoorden en vragen zijn gesteld door onze Belgische Quadliefhebbers dus dan zullen de regels vast ook wel opgaan voor iemand die in Nederland woont.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Dozo schreef:een shee wordt in nederland gekeurd als auto,adly rijder schreef:eh nee eindhoven is in nederland net als rotterdam dus met een shee van 95 mag het
ik weet niet hoe jij er dan bijkomt om er een landbouw voertuig van te maken.
en voor een auto heb je rijbewijs b nodig, dus 18 jaar en ouder.
shit
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
man man, dit is een QUAD forum, dit heeft niets te zien met de politiek of verkiezingen. wetten zijn er om nageleefd te worden! je bent zo één van die jongens die moeite heeft om deftig met een fiets te rijden en dat wil hier dan op een zwaardere quad rijden.OpticalNicolas schreef:moest je in belgie wone, zou je ook zo doen, tis ier verkiezing, je zou de straten is moeten zien, de wet zegt GEEN SLUIKSTORTEN en zij zetten in iedereen zen weitje paaltjes met foto's van hun leleke koppen er op.SlOoT schreef:kerel doe eens kalm
ik haat mensen die zich in elk topic willen laten horen, en uiteindelijk niets van meerwaarde aan dit forum geven.
Ik ga het vriendelijk vragen, wil je aub een ander forum gaan verzieken? of wel moet je 2 keer nadenken alvorens je iets post!
hopelijk betert het!