Ik vind het ook best raar dat je die bout er niet uit krijgt zonder door te branden hoor, ik heb op mijn werk al heel veel meegemaakt op dat gebied maar nog nooit gehad dat het niet lukte hoor. 5 minuten langer denken en bekijken kan een groot verschil maken het is niet van te willen maar te moeten zeggen wij altijd maar doorbranden is toch wel het laatste hoor
kunt beter die bout door snijden met de snijbrander dan dat je er een half uur op gaat staan te slaan met een zware hamer.
waarna blijkt dat je bout vast zit in je karter helft en ineens de stukken aluminium rond je oren vliegen en je een nieuw blok moet kopen
yamaha tri-z schreef:kunt beter die bout door snijden met de snijbrander dan dat je er een half uur op gaat staan te slaan met een zware hamer.
waarna blijkt dat je bout vast zit in je karter helft en ineens de stukken aluminium rond je oren vliegen en je een nieuw blok moet kopen
in je carterhelften steunt de bout maar een goei 15mm aan weerzijden de rest binnen in de carterhelf is groot genoeg. Zoveel is dit nu ook niet he.
yamaha tri-z schreef:bart je kan ook nog naar een bedrijf gaan waar ze vrachtwagen banden verwisselen die hebben vaak hele zware luchtsleutels dat zou kunnen werken.
die hebben wij, dat zou bij ons kunnen is altijd te proberen
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0 Piaa extreme white lampen
Bleu light
yamaha tri-z schreef:bart je kan ook nog naar een bedrijf gaan waar ze vrachtwagen banden verwisselen die hebben vaak hele zware luchtsleutels dat zou kunnen werken.
die hebben wij, dat zou bij ons kunnen is altijd te proberen
die zijne zijn echt loeisterk daar heb ik een keer een nieuwe as mee onder een wagen gebouwd moest ik die bouwen aan draaien.
die bouten waren wel 5 cm dik en dan hier iemand anders aan de andere kant de moer tegen maar die moer draaide je zo dol
yamaha tri-z schreef:bart je kan ook nog naar een bedrijf gaan waar ze vrachtwagen banden verwisselen die hebben vaak hele zware luchtsleutels dat zou kunnen werken.
die hebben wij, dat zou bij ons kunnen is altijd te proberen
die zijne zijn echt loeisterk daar heb ik een keer een nieuwe as mee onder een wagen gebouwd moest ik die bouwen aan draaien.
die bouten waren wel 5 cm dik en dan hier iemand anders aan de andere kant de moer tegen maar die moer draaide je zo dol
ik kan dat ding niet eens houden moet je best wat spierballetjes voor hebben voor zon ding
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0 Piaa extreme white lampen
Bleu light