Oh ja die was ik nog vergeten ookFlippen schreef:mijn n°1 is gewoon De Dikke *** Band: met je lange piemel slingereeuh!
muziek op fuif
zo dacht ik er ook over behalve dan van da rock en metal dat vind ik nie allesyamaha tri-z schreef:mr. schreef:luisterd niemand hier naar hip hop en nederrap enz. ?
neeeeeeeeeeej niet weer iemand die mee gaat in de neger revolutie van nederland?
je hebt zeker ook een matje haar in je nek (beter bekent als het nico nekhaar kapsel)
overdreven grote ringen door je oren (al dan niet met nep diamantjes)
een jas met een of andere eskimo muts.
en praat door zijn te lange omgang met andere nepnegers nu met het zelfde ***** accent waar niks van te verstaan is.
voor de mensen die dit niet snappen.
dit is het stereo type van wat er met de jeugd van nederland is gebeurt in de afgelopen 2 jaar
over het algemeen luister ik veel metal, rock, en punk.
heeft me al heel wat boxen gekost in m'n garage omdat ik het altijd hard draai als k aan m'n quad bezig ben.
voor de mensen die die muziek ook luisteren.
probeer eens:
anberlin
underoath
lacuna coil
soilwork
probot
social distortion
spineshank
ill nino
disturbed
apex theory
him
naah, ik vind dit niet helemaal waar. ik draag ook zulke kleding en ik heb nekhaar kapsel van nico. maar ik ga niet met negers enzo om. ik ben gewoon een hollandse jongen met een boeren achtergrond, oh ja ik heb een jas zonder eskimo randyamaha tri-z schreef: neeeeeeeeeeej niet weer iemand die mee gaat in de neger revolutie van nederland?
je hebt zeker ook een matje haar in je nek (beter bekent als het nico nekhaar kapsel)
overdreven grote ringen door je oren (al dan niet met nep diamantjes)
een jas met een of andere eskimo muts.
en praat door zijn te lange omgang met andere nepnegers nu met het zelfde ***** accent waar niks van te verstaan is.
voor de mensen die dit niet snappen.
dit is het stereo type van wat er met de jeugd van nederland is gebeurt in de afgelopen 2 jaar
Re: muziek op fuif
Dit is dus wel de betere muziek . Ik kan nou al niet meer wachten tot Udenhout Onder Zeil.yamaha tri-z schreef:band zonder banaan
WC experience
Normaal
jovink
rowen héze
dat is wat ze hier draaien
niet echt mijn muziek stijl maar voor een avondje gaat het wel
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
Terugskakeln en gas erop.
-
- Quad Expert
Re: muziek op fuif
Suzuki schreef:Dit is dus wel de betere muziek . Ik kan nou al niet meer wachten tot Udenhout Onder Zeil.yamaha tri-z schreef:band zonder banaan
WC experience
Normaal
jovink
rowen héze
dat is wat ze hier draaien
niet echt mijn muziek stijl maar voor een avondje gaat het wel
was jij ook in moergestel laatst bij de langstenacht?
en kom jij ook naar helvoirts weekend?
da is bij ons in het dorp te doen ook zeker vet
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadracer
mijn muziek is vanalles , vetste liedje vind ik toch nog Texas Cries van Element Eighty
maar Prison Break van Kaye Styles of dat van Rock this party van Bob Sinclair,
zelfs Ge mocht naar huis gaan van Urbanus of Den afwas van Chris van den Durpel, Hans Teeuwen , ...
maar Prison Break van Kaye Styles of dat van Rock this party van Bob Sinclair,
zelfs Ge mocht naar huis gaan van Urbanus of Den afwas van Chris van den Durpel, Hans Teeuwen , ...
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...