Enkel lezen indien geboren voor 1978 !
Ik zou zeggen : respect voor die generatieRalph schreef:Als je het eens aan de mensen had kunnen vragen in de generatie voor jullie, als die op dezelfde leeftijd waren als jullie nu zijn. Ik durf te wedden dat die generatie jullie ook als watjes had gezien, dat soort dingen blijven doorgaan, al sinds de mensheid bestaat zou je kunnen zeggen
En de generatie er voor, en daarvoor en daarvoor...
Als ik naar dat programma met dat internaat keek dat ze dan een school naspelen van heel lang geleden, dan denk ik dat er veel die voor 78 geboren zijn en hier nu afgeven op de huidge jeugd, een luizenleventje hebben gehad en de mensen die in die tijd leefden jullie vervloekt hebben net als jullie de kinderen van nu vervloeken.
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
kzal er in t vervolg 84 van maken, dan blijft ge er niet over zeuren

engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Zoals ik reeds gezegd heb
The_Lucifer schreef:ik ga niet beweren dat het nu makkelijker is, maar enkele aangehaalde verschillen kloppen wel maar die konden ze voor onze tijd ook zeggen, volgens mijn ouders hebben wij het allemaal ook makkelijker gehad, en er zijn idd telkens die generatie verschillen,
waar wij ons aan storen en andersom natuurlijk ook
ik denk dat hier alles mee gezegd is maar een mooie discussie kan er wel van komen
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;