Ik weet niet of het echt goed gaat lukken, maar naar het schijnt zou Dreft wel goed zijn om brommers een burnout te laten doen, dus band ermee insmeren en hem in een plasje dreft zetten, weet wel niet of het echt werkt.
DF schreef:Ik weet niet of het echt goed gaat lukken, maar naar het schijnt zou Dreft wel goed zijn om brommers een burnout te laten doen, dus band ermee insmeren en hem in een plasje dreft zetten, weet wel niet of het echt werkt.
ja werkt zekr als je hem wilt wassen dan is je band zo proper als hij maar kan zijn
In dezelfde lijn: hoe doe je in godsnaam een wheelie? Ik leun ver genoeg naar achter, bol zachtjes en gooi mijn gas volledig open (in 1ste en 2de geprobeerd), maar tot nu toe willen mijn voorste wielen niet meer dan 10 cm van de grond komen. Ik heb echt het gevoel alsof er een verlengde achterbrug inzit ofzo, want een stoppie lukt ook langs geen kanten...
Alfredo schreef:In dezelfde lijn: hoe doe je in godsnaam een wheelie? Ik leun ver genoeg naar achter, bol zachtjes en gooi mijn gas volledig open (in 1ste en 2de geprobeerd), maar tot nu toe willen mijn voorste wielen niet meer dan 10 cm van de grond komen. Ik heb echt het gevoel alsof er een verlengde achterbrug inzit ofzo, want een stoppie lukt ook langs geen kanten...
is dom om te doen, maakt je quad kapot en je banden..... als je geld te veel hebt.... leuker is zo rond spinnen in zand of zo... ook leuk zenne en veel minder schade aan de banden:p
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be