this swingarm includes a new billet round housing and includes brake stay plate, twin row ball bearing and gaskets. It also includes new bearing where the swingarm attached to the frame
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
this swingarm includes a new billet round housing and includes brake stay plate, twin row ball bearing and gaskets. It also includes new bearing where the swingarm attached to the frame
als die keringen erbij zitten hoef je die van orginele achterbrug nie te gebruiken als het goed is
Nu ik de armen krijg enz, ben ik een beetje aan het dubben waar ik nu weer eens voor ga sparen,
Nu komt de vraag in mij boven:
Wat hebben nieuwe veren, elka reiger enz enz , met preload -compressie rebound, voor een voordelen op gerevalvde veren ook met compressie rebound en preload?
Je zal waarschijnlijk minder instelmogelijkheden hebben, niet dat zoiets een probleem is en uh...verder waarschijnlijk een iets minder goede demping, maar zeker niet slecht denk ik.
Ralph schreef:Je zal waarschijnlijk minder instelmogelijkheden hebben, niet dat zoiets een probleem is en uh...verder waarschijnlijk een iets minder goede demping, maar zeker niet slecht denk ik.
Ik zag dat de veren van suzuki compressi rebound en preload hebben, wat hebben reigers dan ook high low speed? en noodzakelijk?
Ralph schreef:Je zal waarschijnlijk minder instelmogelijkheden hebben, niet dat zoiets een probleem is en uh...verder waarschijnlijk een iets minder goede demping, maar zeker niet slecht denk ik.
Ik zag dat de veren van suzuki compressi rebound en preload hebben, wat hebben reigers dan ook high low speed? en noodzakelijk?
je kan ook een setje nieuwe proflex veren kopen
kosten 425euro per veer
Neuh revalvan is meer dan voldoende voor mij, overigens ik heb nu toch geen geld,
Quad gekocht, 2000 euro aan accesoires dus ik moet eerst weer even hard sparen