wat is een goed frame? * nieuwe vraag
Als ik jou was zou ik gewoon doorsparen en nu helemaal niets gaan kopen. En straks een mooie tweedehands cross quad kopen. Want;
Als je een los frame koopt, dan moet je nog zoveel meer hebben zoals: Fusees, armen, plastic, remmen, as, achterbrug, luchtfilterkast + aanpassen en nog veel meer, en dat kost meer dan een nieuwe yfz.
Als je zelf gaat lassen, dan moet je eerst wel een mal maken anders dan is je frame zo krom als een hoepel als hij gelast is, en het materiaal is tegenwoordig heel duur.
Dus gewoon nog even sparen en blijven zoeken naar een mooie gebruikte machine.
Als je een los frame koopt, dan moet je nog zoveel meer hebben zoals: Fusees, armen, plastic, remmen, as, achterbrug, luchtfilterkast + aanpassen en nog veel meer, en dat kost meer dan een nieuwe yfz.
Als je zelf gaat lassen, dan moet je eerst wel een mal maken anders dan is je frame zo krom als een hoepel als hij gelast is, en het materiaal is tegenwoordig heel duur.
Dus gewoon nog even sparen en blijven zoeken naar een mooie gebruikte machine.
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
de banshee nog wel tot de 24stepeterrrrr schreef:zal effe nu meten wat er in een lc4 in banshee past heb namelijk lc4 w-tec en banshee in schuur staan zal effe kijek
maar cross-X-team als je een w-tec frame + lc4 blok zoek warom dan niet peter zijn w-tec koopen is een mooi ding hoor heb hem zelf gezien quad is helemaal klaar dus ik zeg grijp je kans en dan ken peterrrr een evo gaan koopen
2017 raptor 700 SE
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
ja dat is ook een supper mooie quad... ik heb hem als bureaublad
maarja
maarja
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
ja maar het nadeel is dat ik bijna 16 wordt en dan wil ik ook nog een schakelbrommer gaan kopen om naar school te gaan en dan heb ik niks om op te crossen en ik kan niet zonder crossen 
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
ik heb mijn brom quad ook verkocht om een banshee te koopen fietsen is gezondercross-X-team schreef:ja maar het nadeel is dat ik bijna 16 wordt en dan wil ik ook nog een schakelbrommer gaan kopen om naar school te gaan en dan heb ik niks om op te crossen en ik kan niet zonder crossen
2017 raptor 700 SE