GROOTSTE OPENDEUR QUADZAAK BELGIE?
-
bansheefreak
- Quadrunner

-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
en gij komt gene goeie dag zegge schaam uTwan #33 schreef:ik heb wel enkele DQT members gezien in iedergeval
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
fastrogeke
- Quadrider

he.geweldige grote zaak.is veel te zien en te bewonderen.wat ik wel wat minder vond is dat we van tevoren hadden gebeld.zijn namelijk op zoek naar een nieuwe kappenset voor de yfz 450.deze zouden ze op voorraad hebben in alle kleuren.daar aangekomen hadden ze al1 de blauwe op voorraad liggen.en deze kappenset was ook nog eens 50 euri duurder als op hun site staat vermeld.dus weer naar huis met lege handen en 2 en een half uur voor jan l*l in de auto gezeten.verder een puike zaak.enmisschien een tip voor de eigenaar.herzie u prijzen eens op u site.mzzzzzzzzzzzzl
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
tjah ik was heel druk bezig met naar de w-tecjes te kijkenBanshee-Boy schreef:en gij komt gene goeie dag zegge schaam uTwan #33 schreef:ik heb wel enkele DQT members gezien in iedergeval
Jullie waren met de quads daar of niet, tenminste heb raptor babes yammie 350 gezien en een witte ltr.
We zien elkaar volgend seizoen op de crossbaan vast enzeker
Laatst gewijzigd door Twan #33 op zo 07 jan, 2007 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij waren toch met de auto daar dus denk dat je iemand anders hun quad gezien hebt 
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ik vondt daar veel quads te zien waren.en de rest viel het iegelijk goed mee.maar wel ene mooi werkplaats enzo.
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ja dat koelwater is normaal hè als die kookt.FOR FUN schreef:Hebben jullie ook die zot gezien met die baanmoto die daar zijn rubber stond te verschroeien tot de band kapotvloog,ook leuk was dat het koelwater er achteraf gewoon uitzeikte.
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
ja dat ging stevig borrelen maar wat denk je als je daar staat te planken btw rook lekker en nu nog mijn kleding stinkt helemaal naar het burn rubberBanshee-Boy schreef:ja dat koelwater is normaal hè als die kookt.FOR FUN schreef:Hebben jullie ook die zot gezien met die baanmoto die daar zijn rubber stond te verschroeien tot de band kapotvloog,ook leuk was dat het koelwater er achteraf gewoon uitzeikte.