je hebt er ook nog niet mee gereden . dus zever niet zoveel dat de raptor toch oooooo zo goed is jong!!! we zullen zien wat je op het parcour terecht brengt
Ik heb mijn KFX 700 een paar weken. Heb veel op dit forum vernomen. Vind het raar dat er zo weinig van de Kfx 700 geschreven wordt. Rij samen met een vriend, deze heeft de kFX 400. Hij heeft al meer ervaring met het quad rijden. Vandaag zijn we voor het eerst eens echt gaan touren. Voor het merendeel gereden op verkavelingswegen. Optrekken, draaien, lange stukken, een rit van ongeveer 70km. Moest toegeven ondanks mijn mindere ervaring en dat ik hem nog maar voor 70% durf gebruiken, dat het powerverschil toch opmerkelijk is, vooral bij optrekken . Op stukken waar de wind veel invloed heeft is de mijne toch veel baanvaster. Ben uiterst tevreden. Wist niet dat een automaat zo sportief te rijden was. Binnenkort me eens meten met de Raptors...
jammer chris heb testrit mogen maken achter in de bos aan de nieuwbouw begin al maar het een en ander aan je shee te veranderen grapje ben nog niet zo een ervaren rijder ma vind de raptor gewoon beter heb al verschillende drag filmpjes gezien waarbij de yfz bijna iedere keer verliest, yfz heeft kinderziektes en daar heeft yamaha tot nu toe niks aan veranderd dus blijf bij die raptor !
Ben daarjuist een LE Raptor tegegekome, mooiste quad dat er is denk ik! (die met de blauwe vlammen) Die vent zei dat ie 130 kan... Da kan toch niet??? Mijn 200'tje doet 110.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
ja een getunede shee mss wel, maar chris zijn shee daar is iets mis mee denk ik, wil chris zijn shee helemaal niet afbreken maar normaal moest hij het toch van de yfz halen en dat deed hij helemaal niet dus ....
ja een getunede shee mss wel, maar chris zijn shee daar is iets mis mee denk ik, wil chris zijn shee helemaal niet afbreken maar normaal moest hij het toch van de yfz halen en dat deed hij helemaal niet dus ....
kan mij dat schelen dat een yfz ietjes sneller is.het gaat erom wat je op het parcours terecht brengt.je hebt gelijk dat er iets mis is met mijn banshee want ik krijg hem zeeer slecht in de 4de vitesse .