Welke Quad kopen ??

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

je hebt er ook nog niet mee gereden :? . dus zever niet zoveel dat de raptor toch oooooo zo goed is jong!!! we zullen zien wat je op het parcour terecht brengt
====>team DQT<====

trx450r
KFX700

Bericht door KFX700 »

Ik heb mijn KFX 700 een paar weken. Heb veel op dit forum vernomen. Vind het raar dat er zo weinig van de Kfx 700 geschreven wordt. Rij samen met een vriend, deze heeft de kFX 400. Hij heeft al meer ervaring met het quad rijden. Vandaag zijn we voor het eerst eens echt gaan touren. Voor het merendeel gereden op verkavelingswegen. Optrekken, draaien, lange stukken, een rit van ongeveer 70km. Moest toegeven ondanks mijn mindere ervaring en dat ik hem nog maar voor 70% durf gebruiken, dat het powerverschil toch opmerkelijk is, vooral bij optrekken . Op stukken waar de wind veel invloed heeft is de mijne toch veel baanvaster. Ben uiterst tevreden. Wist niet dat een automaat zo sportief te rijden was. Binnenkort me eens meten met de Raptors...
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Heb gisteren een stuk of 5 700's zien rijden en ik moet zeggen dat mijn mond openviel van verbazing. Die dingen VLIEGEN over het parcours!!

Enorme power en je verliest geen tijd met schakelen.

Als er echt gesprongen moet worden is hij denk ik wel aan de zware kant, ik zag ze nogal duiken op de springbergjes.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Best een log ding inderdaad, weegt 234 kilo. Dat is 52 kilo meer dan de Raptor :shock:
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

ik g&a straks is gaan horen voor ne Raptor :!:

maar worden nu op minder kw ingeschreven of ni ? of waar moet ik nog op letten ??
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

jammer chris heb testrit mogen maken achter in de bos aan de nieuwbouw :twisted: begin al maar het een en ander aan je shee te veranderen :wink: grapje ben nog niet zo een ervaren rijder ma vind de raptor gewoon beter heb al verschillende drag filmpjes gezien waarbij de yfz bijna iedere keer verliest, yfz heeft kinderziektes en daar heeft yamaha tot nu toe niks aan veranderd dus blijf bij die raptor ! :twisted: :wink:
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

ik wil gerust eens een keer draggen tegen een raptor...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Haha, zie jij maar eens een Banshee er uit te trekken met die Raptor. Dan mag jij je tandenborstel meenemen!
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Ben daarjuist een LE Raptor tegegekome, mooiste quad dat er is denk ik! (die met de blauwe vlammen) Die vent zei dat ie 130 kan... Da kan toch niet??? Mijn 200'tje doet 110.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
elsinore
Quadrider
Quadrider

Bericht door elsinore »

die van mij kan ook 130..............achterop de aanhangwagen
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

tja mijn suzuki heeft een paar weken geleden 160 gereden, achterop de sprinter 8)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

ja een getunede shee mss wel, maar chris zijn shee daar is iets mis mee denk ik, wil chris zijn shee helemaal niet afbreken maar normaal moest hij het toch van de yfz halen en dat deed hij helemaal niet dus ....
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

[quote="L.D."]Die vent zei dat ie 130 kan... Da kan toch niet??[quote]

Kan wel, met andere tandwielen en grotere banden. Of hij standaart die snelheid haalt weet ik niet.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

ja een getunede shee mss wel, maar chris zijn shee daar is iets mis mee denk ik, wil chris zijn shee helemaal niet afbreken maar normaal moest hij het toch van de yfz halen en dat deed hij helemaal niet dus ....
kan mij dat schelen dat een yfz ietjes sneller is.het gaat erom wat je op het parcours terecht brengt.je hebt gelijk dat er iets mis is met mijn banshee want ik krijg hem zeeer slecht in de 4de vitesse :cry: .
====>team DQT<====

trx450r
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Hmm ik win, 210 in de slipstream van onze Audi 8)

Een Raptor gaat echt 130, minstens
Plaats reactie