Pagina 3 van 3

Geplaatst: za 10 feb, 2007 17:16
door mx jake
davyrox de schema´s van raptor 700 en ltr450 kan je zo douwn-loaden op www.dqt.be

Geplaatst: za 10 feb, 2007 18:38
door Ralph
Daar heb je wel gelijk in, de injector van bijvoorbeeld een 450 motor zou misschien niet genoeg leveren voor een 700. Maar met de injectie van een 700 moet je het toch wel makkelijk redden.

Geplaatst: zo 11 feb, 2007 00:19
door davyrox
Ralph schreef:Daar heb je wel gelijk in, de injector van bijvoorbeeld een 450 motor zou misschien niet genoeg leveren voor een 700. Maar met de injectie van een 700 moet je het toch wel makkelijk redden.
Dat is nu net waar ik aan twijfel, een 450 is veel hoogtoeriger dan een raptor 700 en de grote van het huis zegt niets/niet veel over de grote van de injector. Het zou wel intressant zijn moesten we het debiet van de injectors weten ... tot dan is het gissen.

Geplaatst: zo 11 feb, 2007 10:27
door wally
de grootte van het huis heeft te maken met de luchtddoorlaat. de injector heeft te maken met het aantal pulsen die hij af kan geven en kan manipuleren. Bijv kan je er een powercommander aanhangen om hem af te stellen samen met een acc.pump feature. Je weet hoe groot het bereik is van een powercommander is. bijna oneindig. Is allemaal electronica. Ik zou persoonlijk gaan voor een groter huis (meer lucht), samen met een powercommander.

Geplaatst: zo 11 feb, 2007 13:10
door Ralph
Een Powercommander kan, maar zo ver ik weet zijn die er niet met terugkoppeling. Voor mijn gebruik (660 motor in de Rhino) zal de carb van een Raptor/Grizzly 700 wel voldoen, dan wel een Sportsman 700/800. Maar de andere gegadigden zijn een Z400 en een YFZ450 toch?

Geplaatst: zo 11 feb, 2007 13:15
door wally
wat bedoel jij met terugkoppeling? :?

Geplaatst: zo 11 feb, 2007 13:35
door Ralph
Closed loop, dus met een O2 sensor in de uitlaat.

Geplaatst: zo 11 feb, 2007 13:56
door mx jake
bij te koop staat nu een vrij kompleet injectiesysteem van cannondale

Geplaatst: zo 11 feb, 2007 14:10
door Ralph
Dat zou inderdaad misschien wat zijn voor de 450 of de Z400.

Geplaatst: ma 12 feb, 2007 12:29
door davyrox
Bij mij zou het op een z400 komen, maar ik ga voor het systeem vam de ltr450 gaan... als ik het vind natuurlijk :|

Geplaatst: ma 12 feb, 2007 14:23
door Ralph
Dat kan inderdaad wel lastig worden. Een nieuwe Raptor 700 carburateur kost 561 dollar zie ik net.