Pistonpen suzuki lt-r 450

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Normaal gezien krijg je 2 jaar garantie op alle nieuwe producten. Deze vervalt zodra je ze gebruikt waarvoor ze niet dienen. Als ik dus op een parcours ga rijden en mijn motor opblaas, zou ik normaal gezien garantie moeten krijgen. Competitie is iets anders, je bent gek als dealer om daar garantie voor te geven, zeker als je niet weet hoe die quad afgebeuld wordt.
Quads zijn in ieder geval wel bedoeld om offroad mee te rijden, NIET voor op de baan. Lees de gebruiksaanwijzing maar even na, daar staat uitdrukkelijk in dat je je nooit op de openbare weg mag begeven. Waarom sommige mensen dan geen garantie geven als je de quad gewoon gebruikt waarvoor hij gemaakt werd, is mij een raadsel.
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

idd, garantie is enkel op fabricage fouten, rij je constant volgas in z'n 1ste, en je rijd je blok stuk is dat geen garantie.
Ook even vermelden is dat het 1ste half jaar naar aankoop de verkoper/fabrikant moet kunnen bewijzen of het al dan niet om een fabricage fout gaat. Daarna ligt de bewijslast bij de klant.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

No Limit YFZ schreef:Ik wil niets uitlokken, wil gewoon weten wat dan de garantie is voor mensen die enkel op baan gebruiken, gehomologeerd,...

6 maand
1 jaar
2 jaar

?
bump
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

No Limit YFZ schreef:
No Limit YFZ schreef:Ik wil niets uitlokken, wil gewoon weten wat dan de garantie is voor mensen die enkel op baan gebruiken, gehomologeerd,...

6 maand
1 jaar
2 jaar

?
bump
ik heb een jaar garantie gekregen ...maar niet wanneer ik er mee crosste...bij Bert het is al de tweede LTR maar op mijn eerste kreeg ik bij een andere dealer EEN JAAR FABRIEKSGARANTIE op factuur boite was kap....quad is en ging in orde komen ben al 6maanden aan het wachten maar da zal dus niet in orde komen dus je ziet maar wa ben je met garantie op papier...ik denk da het beter is om wanneer er iets gebeurd er proberen met de verkoper zo goed mogelijk uit tekomen zodat de kosten nog meevallen...mischien juist de stukken betalen ?????
Plaats reactie