Pagina 3 van 7

Geplaatst: zo 13 mei, 2007 16:54
door SlOoT
KrisZ400 schreef:
SlOoT schreef:Ik hoop maar voor ze dat die klinknagels goed zijn anders dan valt de hele quad uit elkaar :lol:
De eifeltoren is tot nu toe ook nog niet uit elkaar gevallen he :mrgreen:
Maar met de eifeltoren rij je ook niet over de crossbaan :mrgreen:

Geplaatst: zo 13 mei, 2007 20:16
door Teunie
Ralph schreef:Op de site staat een filmpje over het frame, beloofd veel goeds. Zo'n 11 kilo lichter.
19 mei komt de volgende editie.

Ik lees net dat ze ook bezig zijn met een UTV :yummie:
Wat is een UTV? Klinkt als een maanlandingsvoertuig? :shock:

Geplaatst: zo 13 mei, 2007 20:47
door Ralph
SlOoT schreef:Maar met de eifeltoren rij je ook niet over de crossbaan :mrgreen:
Wel bij de Zwarte cross :wink:

@ Teun: Rhino, Prowler, Ranger, dat zijn UTV's.

Geplaatst: ma 14 mei, 2007 14:48
door No Limit W-tec
Vraag me af of de alu frames wel de goede keuze zijn voor quads. Ik blijf er toch wat bedenkingen bij hebben.

Geplaatst: ma 14 mei, 2007 15:44
door Twan #33
Volgens mij hebben die bedenken wel een kern van waarheid: http://www.kfx450central.com/forum/inde ... wtopic=332

Geplaatst: ma 14 mei, 2007 18:09
door SlOoT
No Limit YFZ schreef:Vraag me af of de alu frames wel de goede keuze zijn voor quads. Ik blijf er toch wat bedenkingen bij hebben.
Als je naar Cannondale kijkt denk ik van niet. In al die jaren dat ik op de verschillende Cannondale fora zit heb ik nog nooit gehoord van problemen met het frame. :p

Maar dat Kawasaki frame kun je ook niet vergelijken met een Cannondale frame. Het frame van de Kawasaki is duidelijk minder sterk en ook lang niet zo mooi laswerk als Cannondale.

Geplaatst: di 15 mei, 2007 06:52
door mudfox
Waarom zou een alu kader problemen geven als je ziet dat in de race motorwereld de alu chassis al decenia ingeburgerd zijn.
Bombardier is al langer bezig met aluminium dan al de rest daar ze in de vliegtuigbouw zitten en het werken met klinknagels spek voor hun bek is daar bij vliegtuigen nog altijd gebruik wordt gemaakt van revetten of klinknagels. Tenslotte zijn ze al bezig met ontwikkeling van deze machine van 2001
het wordt een sterk staaltje techniek van onze canadezen
puur race , geen reverse , etc
wel komen er verschillende versies op de markt als een ds450x of baja, een race versie en een gewone baanversie.
pk's zal deze motor wel uitbraken, dat is duidelijk
goed voor de competitie,
levering pas in 2008 met europese homologatie
Ja ja up to Can-Am , follow no one

Geplaatst: di 15 mei, 2007 14:28
door SlOoT
Ik denk inderdaad ook dat dit een zeer goede quad gaat worden. :applaus:

Nog een mooie foto van het frame.

Afbeelding

Geplaatst: di 15 mei, 2007 19:03
door Frank MB
trx geometrie :duimhoog: en lange armen dat ding belooft wat, en ik heb wel vertrouwen in het aluminium.

Geplaatst: di 15 mei, 2007 21:56
door Ralph
Er is niks mis met TRX geometrie :duimhoog:

Geplaatst: di 15 mei, 2007 22:07
door quadmanerik
Wanneer heb jij hem in de showroom Ralph ? :knikduim:

Geplaatst: wo 16 mei, 2007 17:02
door SlOoT
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: wo 16 mei, 2007 17:42
door Ralph
quadmanerik schreef:Wanneer heb jij hem in de showroom Ralph ? :knikduim:
Geen quads in m'n showroom, maar ik zou er vast wel een in bezit willen hebben :knikduim:

Geplaatst: wo 16 mei, 2007 17:54
door Frank MB
Ralph schreef:Er is niks mis met TRX geometrie :duimhoog:
sorry verkeerde smiley ik heb het al geedit :mrgreen:

Geplaatst: wo 16 mei, 2007 23:07
door airwolf
ik vindt het een heel schoon kadertje en het ziet er toch stevig uit zenne!
ik ben benieuwd naar de rest!