Pagina 3 van 3
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 16:30
door yamaha king
zijn er al wat meer dingen bekend over de yamaha yfz 450 2008?
injectie hoeft geen nadeel tezijn volgens mij hoor
suzuki doet het toch ook best goed of heb ik dat mis?
komt wel hoop elecktra bij dat is dan wel de min punt
ma op de suzuki gaat warnia .vassel.richard tordof
toch ook hard.
en yamaha zal wel geen prul op de markt gaan brengen
niemand iets van foto's of tekeningen ofzo?
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 17:37
door No Limit W-tec
Vassel rijdt op yamaha, en Warnia haalt met Suzuki nog niet het niveau van vorig jaar op zijn GasGas (als hij aankwam
).
Suzuki is zeker niet slecht, vraag me alleen af of yamaha met injectie meer gaat uithalen dan carb. Zoals gezegd, mocht het zo zijn dan reden ze er lang mee in de GP.
Voorlopig nog niets gekend, alleen maar geruchten, meestal dealer show eerste weekend juni.
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 17:48
door Tom61
JR schreef:Vyrena schreef:Dat ''pure competitie'' en ''competitie'' verhaal slaat nergens op, het is maar waar je het fijnste op rijd, en daar ga je dan het hardst op. Voor iedereen is dat verschillend. Ik heb ook weleens een wedstrijdje op een W-tec gereden hoor
Das wel waar, je rijd het beste met het machien waar je het gemakkelijkst op zit.
Bedoel er gewoon mee dat VOOR MIJ ze alle twee goed zijn, maar ik zou toch de w-tec nemen als ik echt veel competitie zou rijden. Kadersterkte, gewicht en manouvreer ruimte zijn echte troeven.
De piloot speelt een belangrijke rol, maar kijk naar brems in Frankrijk. Dat zijn daar geen sukkelaars met hun yfz.
Zijn gewoon 2 concurrerende merken. 't Zal nog spannender worden als de injectie YFZ 450 er is
Onzin! een kader van een yfz is ook zeer sterk en hij is misschien maar 5 kilo zwaarder als un w-tec en op een yamaha heb je toch ook zat ruimte maar je moet brems niet vergelijken met de rest want bij brems ligt het voor het grootste gedeelte niet aan zijn motor maar hij kan gewoon goed rijden
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 18:45
door brutus32
No Limit YFZ schreef: Bovendien krijg je in natte omstandigheden eerder problemen met electronica van injectie dan met klassieke carb.
dan is dat in de "autowereld" toch anders
met een carbu de bagger/modder/water/zwaar en steil terrein induiken is om probs vragen
vb. de Landrover 3.9injectie V8 is veel waterresistenter dan de 3.5 carbu V8
soit, om wat on-topic te stoken : nen 250 is voor watjes
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 21:41
door spoor!
JR schreef:coen schreef:een standaart w-tec bestaat niet je moet er alleen benzine in doen en je kan racen
Vandaar dat ik "standaard" schreef
BTW: is het YZ of YF ? de 4-takt 250 cc yamaha crossmoto?
yz
dit is de 250 crossmotor van yamaha
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 23:00
door airwolf
brutus32 schreef:No Limit YFZ schreef: Bovendien krijg je in natte omstandigheden eerder problemen met electronica van injectie dan met klassieke carb.
dan is dat in de "autowereld" toch anders
met een carbu de bagger/modder/water/zwaar en steil terrein induiken is om probs vragen
vb. de Landrover 3.9injectie V8 is veel waterresistenter dan de 3.5 carbu V8
soit, om wat on-topic te stoken : nen 250 is voor watjes
foei brutus!
Geplaatst: do 24 mei, 2007 07:04
door Hanzie
w-tec, yamaha blabla
de jongen die er op zit, die moet nog altijd rijden, niet de quad zelf
Geplaatst: do 24 mei, 2007 07:22
door No Limit W-tec
Er zijn zeker en vast een aantal mensen die op W-tec sneller rijden dan op andere quads, coen gaf het al aan, en op test merk ik het ook vaak. Ik vraag de mogelijke klanten om bestaande quad ook mee te nemen en dan nemen we eerst chrono van bestaande quad gedurende paar ronden, en dan overstappen op W-tec. Heb nog maar weinig meegemaakt dat W-tec trager was, ondanks dat rijder quad niet gewoon was.
John Swaenepoel heeft vorig jaar in Komen getest met zijn TRX op en top geprepareerd en standaard CRF. Was direct 3 sec sneller met W-tec.
Wie dat wil kan iedere zaterdag testen in Komen op bovenstaande manier.
Geplaatst: do 24 mei, 2007 16:33
door mx jake
wat kost een w-tec eigenlijk ?
met KTM525?
met CRF450?
met YZF450?